Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 50613Visa bifogad fil 50613
Köpt hem alla men bara hunnit smaka hasselnöt och pistage. Hasselnöt är nog den godaste glass jag smakat- MEGAHISS. Pistage är mildare i smaken och lite grå till färgen. Man inser att det man ätit i pistageglass förr har mest varit E- och färgämnen. Men blir lite väl gräddig-fast en HISS blir det!
Precis min tanke också!Åh, de där såg jag nån reklam för nyss. Vart finns de att köpa?
Jag handlade på Ica Maxi. Bör finnas på Coop, då Paolo haft ett exklusivt samarbete med dem.Visa bifogad fil 50613Visa bifogad fil 50613
Köpt hem alla men bara hunnit smaka hasselnöt och pistage. Hasselnöt är nog den godaste glass jag smakat- MEGAHISS. Pistage är mildare i smaken och lite grå till färgen. Man inser att det man ätit i pistageglass förr har mest varit E- och färgämnen. Men blir lite väl gräddig-fast en HISS blir det!
Jag handlade på Ica Maxi. Bör finnas på Coop, då Paolo haft ett exklusivt samarbete med dem.
Men varför finns det inte chokladVisa bifogad fil 50613Visa bifogad fil 50613
@gul_zebra Har de där soft bakes kommit till butik?! Väntade hela förra året men fanns ingenstans, bara på reklam...Måste göra en ny ansträngning nudå
De fanns helt plötsligt på Ica Maxi! Har letat jag också men inte sett de förrän nu. Eller jo, den andra smaken kom in lite tidigare men nu först kom de med choklad@gul_zebra Har de där soft bakes kommit till butik?! Väntade hela förra året men fanns ingenstans, bara på reklam...Måste göra en ny ansträngning nudå
Har inte letat seriöst sedan ett halvår efter reklamerna började utan bara tittat sporadiskt efter det. Ser nu att den finns på e-handel på Maxi. Synd att jag inte handlar där just nu Ska se om lilla Coop kanske kan göra något.De har funnits ganska länge nu, finns de inte i någon av dina lokala butiker så kanske du kan be dem att ta hem ett parti?
Varning, inget ätbart i detta inlägg
Hiss!
Jag har haft problem med hår som blir snabbt fett och därför använt schampo för det, men nedre delen av mitt långa hår är slitet istället. Så jag köpte denna i desperation för att prova och wow, håret blir såå silkeslent i duschen!
Tycker mig inte se någon direkt skillnad efteråt men det är nästan värt det bara för den där wow-känslan i duschen Och så doftar den gott.
(På bilden står det Big one också, så den är nog en stor flaska, på min lilla så står det inte så.)