Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte en sån här på ICA för länge sedan. Hade inte sett någon reklam eller nåt men behövde något för att damma ur bilen samma dag och den funkade suveränt verkligen så kan stämma in i lovsångenSwiffer Duster/dammvippa - mitt nya älskade städredskap ! Den funkar verkligen toppen. Man kommer in och emellan på smala ställen med den. Man når högre och längre. Den samlar upp dammet - inget som flyger runt. Städningen går SNABBT. Kanonnöjd !
Den köpte jag i minivarianten. Helt okej. Men tycker minivarianterna har tendens att ta till sig träsmaken från pinnen.
DISS .Nej gud så tråkig... smakar som vit choklad med nån skum konstgjord eftersmak. Vaniljglassen inuti som ska innehålla nån sås? gör det ju inte ens.... smakar billig vaniljglass.
Bästa burkbearnaisen jag ätit
Kan bara hålla med!Bästa burkbearnaisen jag ätit
jag medKan bara hålla med!
Omg tack för tipset! Köpte en idag och helt plötsligt hade jag ett rent hem!Swiffer Duster/dammvippa - mitt nya älskade städredskap ! Den funkar verkligen toppen. Man kommer in och emellan på smala ställen med den. Man når högre och längre. Den samlar upp dammet - inget som flyger runt. Städningen går SNABBT. Kanonnöjd !
Nä, min ser inte riktigt sådan ut i färgerna..... Den jag har är ljusblå i själva "borsten", och så går inte "borsten" hela vägen runt (som det ser ut som att denna gör?) utan min är platt på baksidan.Men en sådan här dammvippa måste jag ju också ha nu! (Avd. Meningar jag aldrig trodde att jag skulle säga/skriva )
Vad är det för modell ni har @bettysmatte @mysboll mfl? Verkar finnas några olika när jag tittar på hemsidan. Är det denna?
Visa bifogad fil 50168
Nä, min ser inte riktigt sådan ut i färgerna..... Den jag har är ljusblå i själva "borsten", och så går inte "borsten" hela vägen runt (som det ser ut som att denna gör?) utan min är platt på baksidan.
Nä, min ser inte riktigt sådan ut i färgerna..... Den jag har är ljusblå i själva "borsten", och så går inte "borsten" hela vägen runt (som det ser ut som att denna gör?) utan min är platt på baksidan.
Aha, då vet jag vilken ni menar! Tack, tror banne mig att jag ska beställa hem en jag också! Jag älskar att dammaDet är den jag har också, älskar den!
Edit:
Nä, men jag tror det är rätt mycket tantvarning på att skriva "Jag älskar att damma" som NÅGON just gjordeJag har också köpt en Swiffer duster idag, nu när alla här lovordat den så .
Har försökt att hinna handla den hela helgen, men varit fullt upp. Det är väl inte tantvarning att se fram emot att köpa och använda nya städredskap?
Med en sådan här dammvippa kan man faktiskt nästan älska att damma..... Det går så mycket SNABBARE och blir SÅ bra !Nä, men jag tror det är rätt mycket tantvarning på att skriva "Jag älskar att damma" som NÅGON just gjorde
Ja alltså med tanke på att min nuvarande dammvippa är i form av ett katthuvud och är värdelös (utseendet bör eventuellt ha tagits som ett indikation på dens duglighet ) känner jag att det bara kan bli bättre!Med en sådan här dammvippa kan man faktiskt nästan älska att damma..... Det går så mycket SNABBARE och blir SÅ bra !