Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Swiffer Duster/dammvippa - mitt nya älskade städredskap :up: ! Den funkar verkligen toppen. Man kommer in och emellan på smala ställen med den. Man når högre och längre. Den samlar upp dammet - inget som flyger runt. Städningen går SNABBT. Kanonnöjd :) !
Jag köpte en sån här på ICA för länge sedan. Hade inte sett någon reklam eller nåt men behövde något för att damma ur bilen samma dag och den funkade suveränt verkligen så kan stämma in i lovsången :)

HISS!!
20200427_192637.webp

Diss!
Lohilo Mint Chocolate Chip (glass)
Smakar som en kemisk fabrik. :yuck: Fast gillar man stark mintsmak tycker man kanske den är god.

738889bc-gb2020_magnum_ruby.jpg

DISS .Nej gud så tråkig... smakar som vit choklad med nån skum konstgjord eftersmak. Vaniljglassen inuti som ska innehålla nån sås? gör det ju inte ens.... smakar billig vaniljglass.
Den köpte jag i minivarianten. Helt okej. Men tycker minivarianterna har tendens att ta till sig träsmaken från pinnen.

Men en sådan här dammvippa måste jag ju också ha nu! (Avd. Meningar jag aldrig trodde att jag skulle säga/skriva :laugh: )

Vad är det för modell ni har @bettysmatte @mysboll mfl? Verkar finnas några olika när jag tittar på hemsidan. Är det denna?
1588604663964.png

Men en sådan här dammvippa måste jag ju också ha nu! (Avd. Meningar jag aldrig trodde att jag skulle säga/skriva :laugh: )

Vad är det för modell ni har @bettysmatte @mysboll mfl? Verkar finnas några olika när jag tittar på hemsidan. Är det denna?
Visa bifogad fil 50168
Nä, min ser inte riktigt sådan ut i färgerna..... Den jag har är ljusblå i själva "borsten", och så går inte "borsten" hela vägen runt (som det ser ut som att denna gör?) utan min är platt på baksidan.

Nä, min ser inte riktigt sådan ut i färgerna..... Den jag har är ljusblå i själva "borsten", och så går inte "borsten" hela vägen runt (som det ser ut som att denna gör?) utan min är platt på baksidan.
Det är den jag har också, älskar den!

Edit:
153629_1_xnl.jpg
Aha, då vet jag vilken ni menar! Tack, tror banne mig att jag ska beställa hem en jag också! Jag älskar att damma :o

Med en sådan här dammvippa kan man faktiskt nästan älska att damma..... :D Det går så mycket SNABBARE och blir SÅ bra :) !
Ja alltså med tanke på att min nuvarande dammvippa är i form av ett katthuvud och är värdelös (utseendet bör eventuellt ha tagits som ett indikation på dens duglighet 🙄 ) känner jag att det bara kan bli bättre!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
89 90 91
Svar
1 801
· Visningar
136 480
Senast: Viva
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 224
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
20 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka