Köp inget som ska smaka avokado då.Sett den i nån vegangrupp på FB. Men inte i verkligheten än. Men smakar den avokado?
Gillar inte det..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köp inget som ska smaka avokado då.Sett den i nån vegangrupp på FB. Men inte i verkligheten än. Men smakar den avokado?
Gillar inte det..
Fast den kanske smakar mer lime ju.Köp inget som ska smaka avokado då.
Den ser spännande ut! Smakar den lika mycket avokado och lime?
Sett den i nån vegangrupp på FB. Men inte i verkligheten än. Men smakar den avokado?
Gillar inte det..
Aha det smakade inte vitchokladglass i alla fall, och hallonsmaken var knappt kännbarDet är inte vaniljglass. Det är vit chokladglass med hallonrippel.
Vad ska ruby ens smaka? Tycker som sagt det bara smakade som en konstgjord- vit choklad. Billigare glass brukar även jag tycka ofta är smaklös, men dyrare som ex ben&jerry har ju ett helt annat tryckMen vad tråkigt!! Jag har ju varit jättetaggad på att smaka Ruby... :/.. Men har kommit på att egentligen tycker jag nog all glass är ganska smaklös...? :S
Aha det smakade inte vitchokladglass i alla fall, och hallonsmaken var knappt kännbar
Vad ska ruby ens smaka? Tycker som sagt det bara smakade som en konstgjord- vit choklad. Billigare glass brukar även jag tycka ofta är smaklös, men dyrare som ex ben&jerry har ju ett helt annat tryck
Jag beställde min 22 mars och den har inte kommit in. Och nu går det inte längre skriva till dem på facebook, kommentera deras inlägg på facebook eller spåra min order.Hm, de skriver visserligen själva att det kan ta tid på deras hemsida men jag beställde den 1a april och de har ännu inte skickat ordern. Jag får räkna bort helgen så är det egentligen bara 3 dagar det har gått .. men jag är väl otålig. Jag var tvungen att tvätta idag och gå igenom nedpälsade kläder, tänkte på min beställning då..
Jag skickade ett mail och de svarade klistrar in svaret nedan:Jag beställde min 22 mars och den har inte kommit in. Och nu går det inte längre skriva till dem på facebook, kommentera deras inlägg på facebook eller spåra min order.
Kan vi ha blivit lurade?
Så förhoppningsvis så kommer de iväg snart! Det är ju 100% förståeligt men de kunde ha informerat bättre på hemsidan, med tydlighet om förseningen.Tyvärr på grund av covid-19 har vissa ordrar försenats då leverantörerna prioriterar leveranser som går till sjukhus etc. Det är svårt att säga ett exakt datum pga de förseningar som tillkommit. Ditt paket är påväg och bör levereras i slutet av denna månad.
Våran leverantör tar ibland lite längre tid på sig att uppdatera leveransen på hemsidan. Därför kan det se ut som att varan inte blivit skickad ännu.
Jag förstår frustrationen och att det inte alls kännas så kul att vänta längre än utlovat på varorna. Vi gör vårt bästa för att påskynda de ordrar som har blivit försenade. Ber verkligen om ursäkt!
Är det den som görs reklam för?Swiffer Duster/dammvippa - mitt nya älskade städredskap ! Den funkar verkligen toppen. Man kommer in och emellan på smala ställen med den. Man når högre och längre. Den samlar upp dammet - inget som flyger runt. Städningen går SNABBT. Kanonnöjd !
Japp!Är det den som görs reklam för?
Då kanske man ska investera i en sån. Jag hatar att damma så går det smidigt så är det större chans att det blir av.Japp!
Instämmer!!Swiffer Duster/dammvippa - mitt nya älskade städredskap ! Den funkar verkligen toppen. Man kommer in och emellan på smala ställen med den. Man når högre och längre. Den samlar upp dammet - inget som flyger runt. Städningen går SNABBT. Kanonnöjd !
Jag har funderat på den reklamen.. När man städat klart hur gör man ren dammvippan? Eller slänger man efter varje gång?Swiffer Duster/dammvippa - mitt nya älskade städredskap ! Den funkar verkligen toppen. Man kommer in och emellan på smala ställen med den. Man når högre och längre. Den samlar upp dammet - inget som flyger runt. Städningen går SNABBT. Kanonnöjd !
Man slänger den när den är smutsig.Jag har funderat på den reklamen.. När man städat klart hur gör man ren dammvippan? Eller slänger man efter varje gång?
Man slänger alltså inte hela dammvippan, kanske ska förtydligas, utan bara "tygbiten".Jag har funderat på den reklamen.. När man städat klart hur gör man ren dammvippan? Eller slänger man efter varje gång?