Såklart, det är ju peanutbutter
Världens största MEGADISS!
Inte ens hos barnen gick den hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart, det är ju peanutbutter
Världens största MEGADISS!
Inte ens hos barnen gick den hem
De är stapelvara här hemma numera!
HISS! Helt klart över förväntan, extra goda med lite smör på
Och jag vill verkligen HISSA den med salt-kola. Tyckte den smakade typ Dulce de leche. Mums!
Mja, tror inte jag kommer köpa den igen. Är inte så svag för Magnum öht.
Diss, för salt kola som gör att vaniljen smakar vattnigt.
Köpte denna och Pink Lemonade idag Båda två var goda men denna var klart godastVisa bifogad fil 48977
MycketmassorjätteHISS!
Och jag vill verkligen HISSA den med salt-kola. Tyckte den smakade typ Dulce de leche. Mums!
Det är inte vaniljglass. Det är vit chokladglass med hallonrippel.
DISS .Nej gud så tråkig... smakar som vit choklad med nån skum konstgjord eftersmak. Vaniljglassen inuti som ska innehålla nån sås? gör det ju inte ens.... smakar billig vaniljglass.
Vi har båda två hemma, barnet föredrar pink lemonadeKöpte denna och Pink Lemonade idag Båda två var goda men denna var klart godast
Åh, jag (som inte har smakat ännu) trodde att det var rubychoklad? Hallon vore en besvikelse! Hade hoppats på ruby rakt igenomDet är inte vaniljglass. Det är vit chokladglass med hallonrippel.
Skalet är ruby. Men inte innehållet.Åh, jag (som inte har smakat ännu) trodde att det var rubychoklad? Hallon vore en besvikelse! Hade hoppats på ruby rakt igenom
Mja, tror inte jag kommer köpa den igen. Är inte så svag för Magnum öht.
Diss, för salt kola som gör att vaniljen smakar vattnigt.
DISS .Nej gud så tråkig... smakar som vit choklad med nån skum konstgjord eftersmak. Vaniljglassen inuti som ska innehålla nån sås? gör det ju inte ens.... smakar billig vaniljglass.
Oklart vad jag tycker än, den passade till maten iallafall
Visa bifogad fil 49332
Den ser spännande ut! Smakar den lika mycket avokado och lime?
Supergoda så de kan jag varmt rekommendera
Sett den i nån vegangrupp på FB. Men inte i verkligheten än. Men smakar den avokado?Oklart vad jag tycker än, den passade till maten iallafall
Visa bifogad fil 49332