Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, vill också veta det!Någon som provat Smartpaw? Det är en grej man lägger i tvättmaskinen och som ska samla alla djurhår. Hiss eller diss?
Samma här! Så trött på alla katthårÅh, vill också veta det!
Jag var tvungen att testa! Så jag har beställt två styckenNågon som provat Smartpaw? Det är en grej man lägger i tvättmaskinen och som ska samla alla djurhår. Hiss eller diss?
Bukes egen testpatrull Vad underbart det vore om de faktiskt funkar! Så gott som revolutionerande Vi väntar med spänning på din rapportJag var tvungen att testa! Så jag har beställt två stycken
Om det funkar så ska jag börja tillbedja dem som min gud
Hm, de skriver visserligen själva att det kan ta tid på deras hemsida men jag beställde den 1a april och de har ännu inte skickat ordern. Jag får räkna bort helgen så är det egentligen bara 3 dagar det har gått .. men jag är väl otålig. Jag var tvungen att tvätta idag och gå igenom nedpälsade kläder, tänkte på min beställning då..Bukes egen testpatrull Vad underbart det vore om de faktiskt funkar! Så gott som revolutionerande Vi väntar med spänning på din rapport
Attans... Om de bara visste hur många som skulle beställa efter din rapport - eller så är det det de görHm, de skriver visserligen själva att det kan ta tid på deras hemsida men jag beställde den 1a april och de har ännu inte skickat ordern. Jag får räkna bort helgen så är det egentligen bara 3 dagar det har gått .. men jag är väl otålig. Jag var tvungen att tvätta idag och gå igenom nedpälsade kläder, tänkte på min beställning då..
En sån har vi. Den funkar väldigt bra! Oklart om vi har originalet dock eller om det är en kopia. Den funkar i alla fallPå tal om päls så dyker det upp reklam på min instagram hela tiden för nåt som heter "rollern" som iaf på videosnuttarna tar bort djurhår sjukt effektivt på möbler. Nyfiken på om den funkar!
Hur ser den ut?En sån har vi. Den funkar väldigt bra! Oklart om vi har originalet dock eller om det är en kopia. Den funkar i alla fall
Jag googlade åt dig. https://rollern.se/Hur ser den ut?
En sån har vi. Den funkar väldigt bra! Oklart om vi har originalet dock eller om det är en kopia. Den funkar i alla fall
Funkar den rätt på djuret också?Funkar den på alla underlag? Den ser ju helt suverän ut!
Jag har inte provat den på samtliga underlag, men den funkar bra på vår soffa och våra stolar i alla fall . Det behöver vara ganska sträckt tyg för att den ska ta. Jag provade på kläderna men då är det nog bättre med en vanlig paxborste då denna blir lite stor. Annars är det samma material som paxborsten, men den skrapar av håret själv så man bara behöver tömma behållaren .Funkar den på alla underlag? Den ser ju helt suverän ut!
Såg att billys ska släppa en ny panpizza med bananer på. Det var väl nytänkande och spännande? Vem springer först till frysdisken för att prova?
Sorry, jag trodde att jag skulle bara få upp en massa klädvårdsrullar eller målarrullar Tack!Jag googlade åt dig. https://rollern.se/
Såg att billys ska släppa en ny panpizza med bananer på. Det var väl nytänkande och spännande? Vem springer först till frysdisken för att prova?
Oooh, I wish! Jag älskar bananer och jalapenos på pizza. Om någon erbjuder sig att skicka i ett fryspaket lovar jag att testköra!