Nej det däremot håller jag med om! Inte minst så är cheeze chrunchers betydligt mer saltaMen de borde ju rimligtvis smaka ost?
De smakar inte cheeze chrunchers heller...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej det däremot håller jag med om! Inte minst så är cheeze chrunchers betydligt mer saltaMen de borde ju rimligtvis smaka ost?
De smakar inte cheeze chrunchers heller...
Nej, men det låter vansinnigt gott! Älskar hallon och vit choklad tillsammansSåg att denna kommit ut i butik nu! Nån som hunnit prova? Hiss eller diss?
Nej, men det låter vansinnigt gott! Älskar hallon och vit choklad tillsammans
HemskaAhlgrens elbilar
DISS.
Älskar de vanliga bilarna, de här smakar syntetiskt och beskt
Hahaha, jag var också tvungen att köpa en påse för att testa men har glömt bort den, ska prova nu.Okej nu har jag provat elbilarna och det får bli diss från mig också. Stark eftersmak av tvål.
Om man äter många samtidigt så känns det mindre och de smakar nästan okej, fortfarande hemsk eftersmak dock.
Kommer inte köpa igen men påsen kommer nog gå åt om jag inte kastar den (vilket jag borde).
Du får gärna återkomma med en recensionHahaha, jag var också tvungen att köpa en påse för att testa men har glömt bort den, ska prova nu.
För övrigt köpte jag ett par av Coops semlor som fick best i test av AB. Jag skulle bjuda grannen som inte svarade i telefonerna, så när jag hade börjat på den ena så åt jag upp den andra med, men ja, de var goda. Hiss!
Smakar tvättmedel och skummar som bara den! Kulörtvätt, var god skölj!Du får gärna återkomma med en recension
Glömde skriva det men har också lite svårt för det där "fizzet" som även sodapops (eller vad de nu heter, de där rosa/turkosa flaskorna) har som gör att det liksom skummar i käften. Förstärker i detta fall även tvålkänslan med lödder osv..
Nej Vegan Fresh hette den.@Rosett VegMe´s?