Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vilket sätt har de räddat glassen?Glasstema
HISS på båda!
Så len, fin och smakrik.
Fräsch smak, len. Godare än den bananglass jag brukar göra.
Trevlig smak i kombination!
Förvisso lite missvisande, men bananerna har blivit glass istället för att bara slängas.På vilket sätt har de räddat glassen?
Misstänkte det var så, lät lite kul baraFörvisso lite missvisande, men bananerna har blivit glass istället för att bara slängas.
Dom där gillade jag, men maken hade högre förväntningar på dom.Visa bifogad fil 45003
HISS
Smakar lite som varma chips. Gott! Jag tror att jag egentligen hade högre förväntningar men de var helt okej. De är inte så hårda som västkustchips/lantchips och liknande men de är markant knaprigare än de "vanliga" chipsen.
Önskar mig fortfarande en sourcream BBQ som liksom har den där perfekta balansen mellan rökighet och sötma men tror aldrig det kommer inträffa, därav lite besviken på dessa. Tror mest jag har orimliga krav.
Ja jag gillade som sagt också. Men när jag såg dem var det verkligen "omg!! detta kommer bli det ultimata chipset!!" så förväntningarna var liksom så höga att det var dömt att sluta med viss besvikelse Kommer absolut köpa igen då de som sagt är godaDom där gillade jag, men maken hade högre förväntningar på dom.
Inköpt var, vilken butikskedja?
Megahiss! Snuskigt goda!
Men minus för att påsen är pytteliten och ganska så dyr...
Inköpt var, vilken butikskedja?
Och jag konstaterade att det var en jäkla besvikelse som jag aldrig köper igen Tacka vet jag Smash!
Megahiss! Snuskigt goda!
Men minus för att påsen är pytteliten och ganska så dyr...
Jag är inte jätteförtjust i majschips så smash förblir "okej" för mig.Och jag konstaterade att det var en jäkla besvikelse som jag aldrig köper igen Tacka vet jag Smash!
Varför inte smälta chokladen i mikron och sedan doppa chipsen i det som dipp?Jag är inte jätteförtjust i majschips så smash förblir "okej" för mig.
Varför finns inte bara vanliga sourcream & onion chips med chokladöverdrag??
Om någon här inte mot förmodan inte har testat detta så ska jag dela med mig av en kulinarisk upplevelse. Ät choklad, men när ni liksom tuggat den så det är lagom mjukt i munnen så molar ni in lite chips och tuggar sedan detta samtidigt. Bästa snackset.
Det bästa tillbehöret till sådan smält choklad är för övrigt inte jordgubbar, banan (lol frukt liksom) eller marshmallows utan det är CHIPS.
Choklad är bästa dipsåsen.
Om någon här inte mot förmodan inte har testat detta så ska jag dela med mig av en kulinarisk upplevelse. Ät choklad, men när ni liksom tuggat den så det är lagom mjukt i munnen så molar ni in lite chips och tuggar sedan detta samtidigt. Bästa snackset.
Visa bifogad fil 45003
HISS
Smakar lite som varma chips. Gott! Jag tror att jag egentligen hade högre förväntningar men de var helt okej. De är inte så hårda som västkustchips/lantchips och liknande men de är markant knaprigare än de "vanliga" chipsen.
Önskar mig fortfarande en sourcream BBQ som liksom har den där perfekta balansen mellan rökighet och sötma men tror aldrig det kommer inträffa, därav lite besviken på dessa. Tror mest jag har orimliga krav.
Det går som sagt alldeles utmärkt! Man känner sig dock väldigt dekadentVarför inte smälta chokladen i mikron och sedan doppa chipsen i det som dipp?
Jag är en sån tråkmåns att jag tycker sourcream onion ohotat är de godaste chipsen så det har liksom mest blivit dem och jag tycker det är gott. Tror de flesta går bra så länge det inte är typ en jättestark ostsmak.Sådär brukar jag göra med choklad och ostbågar
Eller choklad och lättsaltade chips. Känner mig något tveksam till sourcream och onion i kombination med choklad, men kanske är värt ett test?