Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag också provat OLW:s Snowballs men jag tyckte inte alls att de var något speciellt faktiskt. Rätt smaklösa. Nä, det blir en diss från mig!
Den är helt fantastisk ^^Hiss på denna! Både på pizza och i köttfärssås
Visa bifogad fil 41378
Jag har inte smakat själv, men tänkte höra om någon har och om det isf blev hiss eller diss...
Jag har varit ute och rekat godis inför lopp idag och såg denna sort i lösgodishyllan, ny för mig, så är den god?
Smakar typ inget särskilt. Sött bara.
Har du testat Tweek? Det innehåller 95% mindre socker och man känner faktiskt smakerna.Men, vad trist . Jag som letar efter sånt som inte är för slisk-sött. Äter typ aldrig godis längre, så sånt jag gillade förr smakar inte gott längre...
Har du testat Tweek? Det innehåller 95% mindre socker och man känner faktiskt smakerna.
Det finns som lösgodis, jag tror att Coop har. Jag har sett någon smak på påse också.
Nackdelen är att inte så många köper dem så de hinner bli hårda i affären. Iallafall här.
Har du testat Tweek? Det innehåller 95% mindre socker och man känner faktiskt smakerna.
Det finns som lösgodis, jag tror att Coop har. Jag har sett någon smak på påse också.
Nackdelen är att inte så många köper dem så de hinner bli hårda i affären. Iallafall här.
Dadlar? Dextrosol?Fast, haha, jag kom på att det är ju sockret jag vill åt . Ska ha det som snabb energi under lopp. Fast det ska helst vara gott också... fast nåt ska jag nog hitta .
den är amazingHiss på denna! Både på pizza och i köttfärssås
Visa bifogad fil 41378
DISS. Väldigt blaha smak. Hade velat ha mer sälta och kakaosmak på glassen. Väldigt besviken, har aldrig ätit Ben & Jerry's förut och hade hoppats på något likt en jättegod tysk glass jag brukade köpa i Danmark för tio år sedan, men icke.
Är den godare än den med vanilj och salt karamell?Brukar finnas i de flesta butiker.
Är den godare än den med vanilj och salt karamell?
Ja, det är den. Det låter godare med choklad till, men jag hoppas det inte är det för jag kan inte hitta chokladvarianten någonstansÄr det den som bara heter salted caramel eller heter den något annat? För salted caramel tycker jag mycket om också, tänker att det beror helt på vad man prioriterar, choklad eller ej
Dadlar? Dextrosol?
Jag tycker inte den är det.Är den godare än den med vanilj och salt karamell?