Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag provade en Plant Beef Burger på Max igår. Den var god! Kan man köpa de i vanlig butik? En del av MAX produkter finns ju i butik.
Megahiss! Snuskigt goda!
Men minus för att påsen är pytteliten och ganska så dyr...
Åh, vad roligt! Jag har kikat på dem o vill prova, men inte hunnit än. Min bror, som äter kött annars, hade också provat en sån nu i dagarna och sa att den var jättegod .
Vet inte om man kan köpa dem i butik.
Kan tipsa om Sibyllas oumph-burgare också, supergod!
Vi åt dem hela familjen igår. Vi äter alla kött men tyckte att den var riktigt god!
Man kan doppa ostkrokar i Nutella, har jag hört...
Jag tycker den är god! Hade någon sagt till mig att det var kött så hade jag trott på det. Den smakar EXAKT som skolans färsjärparÅh, vad roligt! Jag har kikat på dem o vill prova, men inte hunnit än. Min bror, som äter kött annars, hade också provat en sån nu i dagarna och sa att den var jättegod .
Vet inte om man kan köpa dem i butik.
Kan tipsa om Sibyllas oumph-burgare också, supergod!
Jag tycker den är god! Hade någon sagt till mig att det var kött så hade jag trott på det. Den smakar EXAKT som skolans färsjärpar
Åh, håller med. Smakar bara syntetiskt. Ingen hit alls.stor fet DISS!
Vad tråkigt. Jag tycker den smakar mer än det äkta köttet iaf om det är någon tröst? Har du provat den på Burger king? Jag har inte det själv då jag gillar deras kött men hört gott om den från en kollega
Vad tråkigt. Jag tycker den smakar mer än det äkta köttet iaf om det är någon tröst? Har du provat den på Burger king? Jag har inte det själv då jag gillar deras kött men hört gott om den från en kollega
Megahiss! Snuskigt goda!
Megahiss! Snuskigt goda!
Klart de inte gör, det är ju cheeze chrunchers och inte ostkrokar. Fattar inte var ni fått ostkrokar frånJag blev besviken! Smakade ju inte ostbågar
Klart de inte gör, det är ju cheeze chrunchers och inte ostkrokar. Fattar inte var ni fått ostkrokar från