High Chapparall

Sv: High Chapparall

Vet någon om det finns nån hemsida om tävlingsdagarna?
Står inget om dom på Hicg Capparalls hemsida.

Vilka är det som anordnar?

Ha det så kul! Själv är jag höggravid och ska föda vilken dag som hellst, kanske åker vi nästa år!

ja vi kör ner på onsda em,ska bo i tält eller om det blir bilen ,tält har en förmåga o slå sig på tvären .En nybliven campare pga dessa western tävlingar, i fjol fick jag hjälp annars hade vi väl fått hålla på hela natten....
Hoppas det blir bra väder så att det inte blir som för 2 år sen Regn o Blött.Men det e väl o kura ihop sig under regn ponchon o mysa.

jag åker också ner på onsdag... tänkte vänja King lite vid omgivningen innan allt drar igång...

finns det program om dagarna nånstans?
vilken tid på dagarna börjar å slutar allting?
vilka grenar är det tävling och när i så fall?

Hittar inget på vare sig RHA eller HCs hemsida....

tyvärr hinner jag bara dit en dag men vet inte vilken man ska försöka sikta på...

jag ska ner och kolla kommer ner på söndag..
Är det nån man ska hålla utkik efetr då??

Någon som ska tävla på söndagen???

okej kul då ska jag hålla utkik!!
Ska åka ner på söndagen..
Vilket start nummer..?
Så man kan ta lite kort som jag kan skicka till er här på nätet om ni vill?

SilverTail skrev:
okej kul då ska jag hålla utkik!!
Ska åka ner på söndagen..
Vilket start nummer..?
Så man kan ta lite kort som jag kan skicka till er här på nätet om ni vill?

114, det vore jätteskoj !:D ;)

Imorgon bär det iväg...................tjoho.......

Ni kommer väl och säger hej till oss???:bump: :bump: :bump:

Jag avundar er som verkligen är med på tävlingan, hoppas själv nå dit inom några år:crazy: , till dess ska ni få inspirera mig!!!!
åker tidigt som attan på fredag morgon för att hinna ner till första klassen (har 45 mil enkel resa...).
Har börjat packa och kollar oroligt vädret, men det ser ju rätt lovande ut. LÄÄÄÄNGTAR:bump:

Förresten, bor förhopppningsvis i stuga 13 eller 14, titta gärna förbi och fråga efter Lotta!!!!:banana: :banana: :banana:

Är med i Trailen på söndagen och heard worken. Men heardworken får vi se hur det blir med, beror på hur det går på torsdagen. Srulade lite på sista träningen...suck :crazy:
/Erik

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 510
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 025
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar