High Chapparall

Sv: High Chapparall

hejsan! jag ska dit och titta lite=) det finns nog inge roligare!super fina hästar och super trevliga människor=)) *länktar*:banana:

Jag ska dit som publik och hästskötare.....onsdag-söndag....

Här är en mindre smickrande bild på mig
*vink vink*

IM000268.jpg

*kl*
Apropå HC så har jag eventuellt några stugbäddar över ifall någonn trevlig bukemänniska vill campera ihop med ett gäng trevliga western-fantaster från Dalarna!! Har stugor från fredag till söndag... PM:a om ni är intresserade.

Skall dit och kolla under Torsdagen och Fredag, innan vi drar vidare söderut för att kolla på Araber i Blommeröd, och körning på Flyinge!:)

Jag ska dit för andra gången med mitt quartersto,det är ju nåt man ser fram emot hela året.Hoppas att det blir riktigt fint väder och många glada människor.Ps ha en fin midsommar allihopa.

Vår travare ska tävla i roping :) stopping o tying (vet inte hur det stavas :o) det ska bli såå kul :D ni får inte missa honom, fast det kanske är smått omöjlgit om ni råkar befinna er runt tävlingsplatsen, han heter Camremmen och älskar att trava fort :smirk:

Texaz skrev:
Ojdå, vilken blandning. Det är till att göra allt på en gång..:smirk:

Japp:smirk: Årets hästsemester! Blommeröd hade man väl klarat sig utan, men det skall bli kul att se på deras spektakel till show, groomade människor och hästar:rofl: !!!

*kl*

En vecka kvar nu :bump::banana: :bump: :banana:

Om en vecka har man vart uppe tidigt (säkert från kl 5, vilket känns väldigt tidigt för mig) för att åka den tråkiga båten och dom ca 3 timmar det tar att köra, för att kunna slå upp sitt tält och njuta av alla western människor som samlas. Hur trevligt som helst :)

skall ni bo på ryttarcampingen eller på HC camping? (ni som inte tävlar självklart)

Ska du själv tävla den eller vem kommer göra det?
Kommer inte att missa dom klasserna då jag har vänner som kommer tävla i dom....

Så då får jag se din travare :)

Jag kommer bo på tävlingscampingen,,,tävlar inte själv utan är med som hästskötare.

Ser ni ett gäng med fyra fjolliga tjejer med husvagn, silverfärgad transport, röd V70 som är allmänt galna...så är jag en av dom :D

Har ju redan avslöjat mig genom att lägga in en bild här på tråden.
Om ni är osäkra på vem jag är eller vart jag bor så håll utkik efter var TA bor på campingen,,,,där bor vi också...(tänkte de flesta vet väl vem han är).

Ser fram emot många trevliga bukefalosares besök......det är bara att komma fram eller knacka på :D

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 510
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 025
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 411
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar