Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det behöver ju inte vara en relation? Det kan ju vara ett ligg bara.
Är jag den enda som inte gör en djuplodande intervju innan jag ligger med någon?![]()
Inte jag heller. Som singel låg jag med massa olika sorters män (idag är jag i monogam relation) och jag har ingen aning om vem av dem som är kaninkokartypen.Nix, inte heller kollar jag om personen har ett förhållande.
Men jag undrar då igen: vad är alternativet? Ska man verkligen gå omkring i sitt förhållande och vara rädd för otrohet, misstänka sin partner, försöka förhindra (!) hens otrohet eller vad?
Det enda rimliga är väl att lita på sin partner fram till dess att det finns anledning att inte göra det.
Men den tjejen din man var med berättade för sin väninna, som insåg vem du var och trodde du ville veta. Tex.sköta det hela i enrum, låta bli att prata med andra om det och liknande diskretion,
Men den tjejen din man var med berättade för sin väninna, som insåg vem du var och trodde du ville veta. Tex.
När kommer intervjun då? Efter hur många ggr tar man reda på om vederbörande håller tyst om saken? Rätt vad det är blir det seriöst för den andre, hen vill ha mer av relationen. Nya sidor dyker fram i personligheten.Är jag den enda som inte gör en djuplodande intervju innan jag ligger med någon?![]()
När kommer intervjun då? Efter hur många ggr tar man reda på om vederbörande håller tyst om saken? Rätt vad det är blir det seriöst för den andre, hen vill ha mer av relationen. Nya sidor dyker fram i personligheten.
Om vi ska gå in på en man vs kvinnodiskussion så tänker jag att det nog är vanligare att kvinnor som kommer ur knepiga relationer blir svartmålade av sina fd män på alla möjliga sätt. Att skicka anonyma brev som berättar om en "otrohet" för nya partner är säker inte helt ovanligt i dessa fall.
Är det inte svårt att svara på en sådan här fråga i ett allmänt perspektiv? Man kan ju bara gå till sig själv och sitt eget förhållande. Och, om vi bortser från mitt något raljerande svar om tid osv, så vore det ljusår från de värderingar min man står för, och den peson han är. OM, säger om, han skulle vara otrogen skulle han aldrig stå ut med att hålla det hemligt, det skulle omedelbart komma fram. Han skulle aldrig, och då menar jag aldrig, kunna ha ett förhållande vid sidan om.