Hemligt brev ang otrohet

Sv: Hemligt brev ang otrohet

..jag berättade dock att jag har varit utsatt för henne själv och fick tillbaka en vanvårdad häst och fick nästan ta till handräckning för att få tillbaka henne...Jag ville inte se hunden gå samma väg , dock klarade inte hunden sig .tyvärr víll jag säga o tyvärr sa "ägaren" som ångra att hon inte lyssnade på mig

Nej, jag förstår ändå inte anonymiteten. Oavsett det gäller en hund eller en vänstrande person. Anonymiteten gör nog att budskapet förlorar i trovärdighet.

Men vi bodde 55 mil ifrån varandra .......skulle jag ta bilen o åka dit o ringa på dörren ? Eller hur menar du ?
Jag skrev mitt namn , att vi har gemensamma vänner om hon inte trodde mig.

Hur gör man när man sköter det så?

Det överlåter jag med varm hand åt den det gäller (dvs åt min man i det här hypotetiska exemplet).

Om man inte har en aning om hur man ska lyckas ha lite sex vid sidan av utan att ens officiella partner får anonyma brev om saken, skulle jag föreslå att man tar det säkra före det osäkra och låter bli sexet.

Jag tänker mig att redan sådant som att sköta det hela i enrum, låta bli att prata med andra om det och liknande diskretion, kan vara till stor hjälp. Om det var tips du ville ha? ;)

Men om jag hade en affär och den jag vänstrar med börjar skicka brev till min partner om detta, drar inte människor generellt öronen åt sig då? Vavavava? Jag fattar inte:D!

Jaaa. Det är det skäl till att jag skulle tro någon får en knäpp.

1, sambon har bra smak, jag tvivlar på att han skulle vara otrogen med nån som skickar anonyma brev för att få isär oss

2. De vänner jag föreställer mig att han skulle kunna berätta otrohet för hade inte lagt sig i genom att skicka brev till mig, i allafall inte anonymt.

3. Jag begriper inte hur han skulle bli "påkommen" av tredje part? Det finns ju 1000 möjligheter för oss att vara otrogna utan att bli påkommna,risken är långt större att någon bekant missuppfattat situationen och tolkat in otrohet i något som är helt oskyldigt.

4. Skulle han trots allt bli påkommen mitt i akten, så är polyrelationer såpass vanligt att han borde kunna komma på någon bra förklaring som gör att personen skulle köpa det och tro att jag är okey med det men inte vill veta så att säga

1, sambon har bra smak, jag tvivlar på att han skulle vara otrogen med nån som skickar anonyma brev för att få isär oss
Haha det här köper inte jag! Man kan ju vara otrogen under massa olika omständigheter - och vem som skulle vara typen att skicka anonyma brev är väl väldigt svårt att säga.

Man kan aldrig veta med folk.

Tänk vad skönt om alla kaninkokare hade en liten upplysande skylt i pannan.
Jag vill ju tro att inte vem som helst börjar skicka dylika brev, utan att man måste vara lite felfuntad.

Att underteckna med sitt namn är väll ändå motsatsen till att vara anonym?

Jag undertecknade inte , oavsett så känner hon inte mig och jag tvivlar på att även om jag stod utanför hennes dörr skulle hon inte tro mig , för hon sa att hon kollat upp henne väl redan och hade aldrig haft en så bra fodervärd till en hund som henne :meh:

Men varför inte? Ditt budskap hade kanske gått fram om du stått för vad du påstod genom att trycka dit namn och telefonnummer? Annars blir det i mina ögon trollvarning, varför ska jag lita på innehållet i brev utan avsändare.

Nu blir jag helt förvirrad, du skrev i inlägget jag svarade på att du skrev ditt namn i brevet?

Tänk vad skönt om alla kaninkokare hade en liten upplysande skylt i pannan.
Jag vill ju tro att inte vem som helst börjar skicka dylika brev, utan att man måste vara lite felfuntad.

Jag tänker mig faktiskt - kaninkokarskylt eller inte - att personer som skickar sådana brev hanterar relationer på väldigt annorlunda sätt än jag. Och att det slår igenom så pass mycket att det inte är en slump om mina bästa vänner inte brukar skicka anonyma otrohetspolisbrev.

Jag går inte så långt som att prata om felfuntade personer, bara om personer som ser väldigt annorlunda på det här med relationer och vänskap än jag.

Ja, men eller hur :D

KL

Jag vill inte vara så förmäten att tro att just JAG skulle välja en partner som är så brilliant att han aldrig råkar ligga med fel person, eller att min partner har moral som ingen annan och aldrig skulle kunna begå ett misstag. Man är inte mer än människa och tvärsäker kan man aldrig vara. Om man börjar med att avdramatisera otrohet så behöver detta inte heller vara nåt att gå runt och ha ont i magen för.

Men varför inte? Ditt budskap hade kanske gått fram om du stått för vad du påstod genom att trycka dit namn och telefonnummer? Annars blir det i mina ögon trollvarning, varför ska jag lita på innehållet i brev utan avsändare.

Mitt namn stod , läs vad jag skriver , och jag hade ingen lust att åka 110 mil tur o retur för att säga det till henne

Men vi bodde 55 mil ifrån varandra .......skulle jag ta bilen o åka dit o ringa på dörren ? Eller hur menar du ?
Jag skrev mitt namn , att vi har gemensamma vänner om hon inte trodde mig.

Man kan ju ringa med den där kameran/surfmaskinen/spelapparaten de flesta har i fickan idag också. Skrev du namn så var du väl inte anonym? :confused:

Men det behöver ju inte vara en relation? Det kan ju vara ett ligg bara.

Är jag den enda som inte gör en djuplodande intervju innan jag ligger med någon? :confused:

Haha det här köper inte jag! Man kan ju vara otrogen under massa olika omständigheter - och vem som skulle vara typen att skicka anonyma brev är väl väldigt svårt att säga.

Man kan aldrig veta med folk.

Förvisso, men det vore mer chockerande än en otrohet.;)
Han är betydligt mer selektiv än vad jag är.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 653
Senast: Whoever
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
840
Senast: ryujaneiro
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Hjälp!

Hästrelaterat