Häxan och Lejonet (Ulvlek)

Jag har också koll på min roll 🤣 men jag vet verkligen inte.. Det blev ju inte enklare för att cirkus försvann och var god, tvekade ju tyvärr om henne.
Nu vette tusan. Habina eller LenaH känner jag men åh jag vet inte vem.
Utbildning idag så hjärnan är mer mos än vanligt 🙈
 
DL1 kl 22
19.16 Habina röstar på LenaH
19.38 Blacksmithfarm röstar på qitis
19.40 bollen__ röstar på hemlig
19.54 qitis röstar på Heffaklumpen
21:08 Snurrfian röstar på Lobelia
21:08 Artline röstar på Hedinn
21.34 Lobelia röstar på qitis
21.34 Hedinn röstar på Heffaklumpen

21.37 Heffaklumpen röstar på cirkus
21:46 hemlig röstar på Lobelia
21:51 LenaH röstar på Heffaklumpen
21:59 Cirkus röstar på heffaklumpen
21:59 Heffaklumpen ändrar röst till Lobelia

Heffaklumpen lynchas ulv

Ingen käkas

DL 2 kl 22
19:09 cirkus röstar på hemlig
20:47 bollen__ röstar på qitis
20:51 Artline röstar på Lobelia

20:56 Lobelia röstar på qitis
20:57 LenaH röstar på hemlig
21:10 Snurrfian röstar på hemlig
21:25 Hedinn röstar på hemlig
21:25 Habina röstar på qitis
21:34 Blacksmithfarm röstar på Lobelia

21:36 qitis röstar på hemlig
21:55 hemlig röstar på Lobelia
21:57 Qitis ändrar till Lobelia
22.00 Lobelia ändrar röst till hemlig


Hemlig Lynchas bybo
Hedinn käkas siare


DL3 22:00
19:46 Artline röstar på Lobelia
19:51 qitis röstar på Lobelia
20:28 Blacksmithfarm röstar på qitis
20:43 bollen__ röstar på Lobelia

20:50 cirkus röstar på LenaH
21:25 Habina röstar på qitis
21:30 LenaH röstar på Lobelia
21:41 Lobelia röstar på Qitis
21:43 Snurrfian röstar på Lobelia
21.55 cirkus ändrar röst till Lobelia

Lobelia lynchas-ulv

Qitis käkas - brevbärare
DL4 kl 22:00

17:33 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
19:17 Habina röstar på LenaH
21.02 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.14 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21.19 cirkus röstar på Blacksmithfarm
21.20 Artline röstar på Blacksmithfarm
21.34 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21.34 Blacksmithfarm ändrar röst till LenaH
Om man tittar på det här, borde det inte vara Habina då? 🤔 Och att hon snurrat in sig i diskussionen med Lena tidigare, som även Lena påpekade? Äh jag kanske är ute och cyklar.
 
Om man tittar på det här, borde det inte vara Habina då? 🤔 Och att hon snurrat in sig i diskussionen med Lena tidigare, som även Lena påpekade? Äh jag kanske är ute och cyklar.

Varför det? För att jag röstat där jag tycker det gjort mest nytta och inte följt strömmen? Jag ogillar skarpt när det blir drev utan att man riktigt förstår varför, så jag brukar inte följa dessa, utan försöka hitta annat som för leken framåt.
 
Varför det? För att jag röstat där jag tycker det gjort mest nytta och inte följt strömmen? Jag ogillar skarpt när det blir drev utan att man riktigt förstår varför, så jag brukar inte följa dessa, utan försöka hitta annat som för leken framåt.
Fast vad jag inte kan förstå ;) är hur du inte kunde förstå dl3 tex?
Du visste ju precis som vi andra att det fanns info i leken och även jag våndades över huruvida jag hade sett rätt men att q var god var väl rätt uppenbart då?

Det är detta som ställer till det för mig - @Habina hävdar att hon inte läst av leken och röstar udda och @bollen__ hänger med på skeendet här men vem spelar spel? :arghh:
 
Fast vad jag inte kan förstå ;) är hur du inte kunde förstå dl3 tex?
Du visste ju precis som vi andra att det fanns info i leken och även jag våndades över huruvida jag hade sett rätt men att q var god var väl rätt uppenbart då?

Det är detta som ställer till det för mig - @Habina hävdar att hon inte läst av leken och röstar udda och @bollen__ hänger med på skeendet här men vem spelar spel? :arghh:

Fast du borde lärt dig vid det här laget att jag aldrig nånsin lyckas se nån som helst information i lekarna. Var väl i förra leken då jag blev idiotförklarad för att jag inte såg nåt. Som jag fortfarande inte ser. Alltså jag har fattat nu att Artline-cirkus-snurrfian verkar ha hittat varandra, men jag begriper inte alls hur eller varför.

Ibland tror jag ni glömmer att jag i princip alltid spelat bybo eller ulv, en enda gång har jag varit spion och var så glad över spioninfon och så blev jag lynchad eller käkad direkt (minns inte vilket). Jag ser inte hintar och enda gångerna jag känner mig säker på nån är när jag fått en sia tillsänd mig och själv kan få info. Även om ulvarna givetvis käkar den personen direkt då. :meh:

Så nej, jag vet fortfarande inte vilka roller som artline och snurrfian har. Jag är okej med det, eftersom de iaf verkar ha goda roller. Men jag ser uppenbarligen inte det "alla andra" ser och jag börjar bli lite less på att det ska pratas om att jag är förvirrad i varenda lek. Det är så jag spelar helt enkelt.

Men visst, rösta på mig om du känner för det, så om jag åker ut så kan ulvarna käka vidare och så kanske ni lyckas lyncha en ulv nästa lynch istället. Slut på rant, nu ska jag jobba klart så jag kan läsa igenom leken nån gång.
 
Fast du borde lärt dig vid det här laget att jag aldrig nånsin lyckas se nån som helst information i lekarna. Var väl i förra leken då jag blev idiotförklarad för att jag inte såg nåt. Som jag fortfarande inte ser. Alltså jag har fattat nu att Artline-cirkus-snurrfian verkar ha hittat varandra, men jag begriper inte alls hur eller varför.

Ibland tror jag ni glömmer att jag i princip alltid spelat bybo eller ulv, en enda gång har jag varit spion och var så glad över spioninfon och så blev jag lynchad eller käkad direkt (minns inte vilket). Jag ser inte hintar och enda gångerna jag känner mig säker på nån är när jag fått en sia tillsänd mig och själv kan få info. Även om ulvarna givetvis käkar den personen direkt då. :meh:

Så nej, jag vet fortfarande inte vilka roller som artline och snurrfian har. Jag är okej med det, eftersom de iaf verkar ha goda roller. Men jag ser uppenbarligen inte det "alla andra" ser och jag börjar bli lite less på att det ska pratas om att jag är förvirrad i varenda lek. Det är så jag spelar helt enkelt.

Men visst, rösta på mig om du känner för det, så om jag åker ut så kan ulvarna käka vidare och så kanske ni lyckas lyncha en ulv nästa lynch istället. Slut på rant, nu ska jag jobba klart så jag kan läsa igenom leken nån gång.
Vet du, du gav mig fler svar här än jag hade väntat mig. :)

Äh vafan - LenaH röstar på bollen_ mest för att Habina verkar uppriktig och för @Mirtai s ord i tidigare lekar när bollen varit ond " då är hon smidig och följsam" (typ :D, sorry boll!) och det tycker jag att hon varit sen före dl3.

Jag kan inte heller sitta och vänta på att @Artline och @Snurrfian ska säga något - i den här lynchen sitter jag på mer info än dem eftersom jag bara behöver välja mellan två spelare, de måste välja mellan tre.
 
Fast vad jag inte kan förstå ;) är hur du inte kunde förstå dl3 tex?
Du visste ju precis som vi andra att det fanns info i leken och även jag våndades över huruvida jag hade sett rätt men att q var god var väl rätt uppenbart då?

Det är detta som ställer till det för mig - @Habina hävdar att hon inte läst av leken och röstar udda och @bollen__ hänger med på skeendet här men vem spelar spel? :arghh:
Nu hänger jag inte med på vilket skeende jag hänger med på?
 
Vet du, du gav mig fler svar här än jag hade väntat mig. :)

Äh vafan - LenaH röstar på bollen_ mest för att Habina verkar uppriktig och för @Mirtai s ord i tidigare lekar när bollen varit ond " då är hon smidig och följsam" (typ :D, sorry boll!) och det tycker jag att hon varit sen före dl3.

Jag kan inte heller sitta och vänta på att @Artline och @Snurrfian ska säga något - i den här lynchen sitter jag på mer info än dem eftersom jag bara behöver välja mellan två spelare, de måste välja mellan tre.
Nej nu fattar jag inte alls - varför behöver du bara välja mellan två spelare? Gud jag är trög. Men du är helt fel ute som röstar på mig tyvärr, varken om du är ulv eller god så har du nån nytta av att få bort mig tänker jag. För jag tror nog det blir lättare för de andra när jag åkt i så fall.
 
Nej nu fattar jag inte alls - varför behöver du bara välja mellan två spelare? Gud jag är trög. Men du är helt fel ute som röstar på mig tyvärr, varken om du är ulv eller god så har du nån nytta av att få bort mig tänker jag. För jag tror nog det blir lättare för de andra när jag åkt i så fall.
Två spelare är godförklarade. Det ger tre kvar - du, Habina och jag. JAg vet min roll = jag väljer mellan dig och Habina. :)
 
Två spelare är godförklarade. Det ger tre kvar - du, Habina och jag. JAg vet min roll = jag väljer mellan dig och Habina. :)

Jahaaa, du tänker så :idea: Ja men det var ju logiskt. Jag väljer också mellan dig och Habina. :laugh:

Och jag tycker ju också att @Habina inlägg lät väldigt vettigt faktiskt, men det gör ju även du också så det blir inte lätt att fatta. Jag vet ju att jag inte är ond så det måste ju vara någon av er två, och innan Habinas inlägg tänkte jag att det var hon. Men nu vet jag inte. Nu lät hon ju vettig. Och det är ju svårt att bortse från din röst på mig.
 
Jag kan inte heller sitta och vänta på att @Artline och @Snurrfian ska säga något - i den här lynchen sitter jag på mer info än dem eftersom jag bara behöver välja mellan två spelare, de måste välja mellan tre.
Nu kan man mest gissa och gå på magkänslan.

Så det är lika bra att låta er tre göra upp först 😂 oavsett vem av er som är ulv så tycker jag att ni ska käka mig. Snurr förtjänar en extra dag om vi råkar lyncha en god idag
 
Nu kan man mest gissa och gå på magkänslan.

Så det är lika bra att låta er tre göra upp först 😂 oavsett vem av er som är ulv så tycker jag att ni ska käka mig. Snurr förtjänar en extra dag om vi råkar lyncha en god idag
Ska ni lyncha en god så lyncha mig för jag kan inte vara uppe och fortsätta ändå. 🙂
 
Jag har haft dagen från helvetet på jobbet och ska upprepa det hela på torsdag igen. :banghead: :banana::banghead:

Synd att Cirkus valde att skydda någon annan än sig själv i natt, det hade varit bra att ha henne kvar. Jag litar inte på någon av er tre jag väljer emellan, möjligtvis är Habinas totala förvirring ett tecken på att hon är god, kan man verkligen spela så förvirrad? Men är det att lita på?
Bollen blir jag inte klok på, min bollradar är urusel och min Lenah radar är alltid inställd på skum.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 327
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 601
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp