Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker jag medKan inte alla döda få rösta istället för de levande?
Då vinner onda -ergo LL alltid ondJag tycker @Mirtai kan rösta...
Hmm och vad tänker jag av det här då? Ja, det var en bra fråga när man är ringrostig och inte har lekt på länge. Jag vet dessutom inte om jag kommer kunna vara online runt 22 så jag vill rösta nu.
Min teori är att hemlig väljer Aslan och noga påpekar hans godhet för att man ska förknippa hemlig med god = egentligen är hemlig ond. Så därför
bollen__ röstar på hemlig
Just det där du citerar av @bollen__ reagerade jag på då och ifrågasatte att hon motiverade rösten så iom att hon själv valde Aslan...Jag har roat mig att läsa igenom alla bollen__s inlägg och det är verkligen mycket "följa med" i det hon skriver. Det mest misstänksamma är kanske det här:
Sen har hon inte svarat mig idag, utan skrivit lite annat med LenaH. Just nu känns det mest som ole dole doff, men jag ska försöka orka ta mig igenom LenaH:s inlägg. Till nästa lek tycker jag vi inför ett tak för hur mycket man får skriva...
Vi har redan försöktKan inte alla döda få rösta istället för de levande?
Förlåt, jag har haft utbildning hela dagen så har nog missat vad du undrade över?Jag har roat mig att läsa igenom alla bollen__s inlägg och det är verkligen mycket "följa med" i det hon skriver. Det mest misstänksamma är kanske det här:
Sen har hon inte svarat mig idag, utan skrivit lite annat med LenaH. Just nu känns det mest som ole dole doff, men jag ska försöka orka ta mig igenom LenaH:s inlägg. Till nästa lek tycker jag vi inför ett tak för hur mycket man får skriva...
Och jag har ju svarat på det? Det var en bop? Jag hittade på nått att skriva, typ som många gör DL1.Just det där du citerar av @bollen__ reagerade jag på då och ifrågasatte att hon motiverade rösten så iom att hon själv valde Aslan...
Tack för påminnelsen, jag står fast vid min röst ikväll.
Say what?!?!Men popcorn med citronpeppar är ju så gott
Jag kan uppdatera så fort alla röstat om ni vill?Vi kanske kan köra DL tidigare? Det spelar ju ingen roll vem jag röstar på tänker jag. Tyvärr har ni alla fel, men jag vet inte riktigt hur jag ska påverka er. Jag har inte gjort något ulvigt tycker jag, jag har dock inte lekt på väldigt länge så det tog en stund att komma igång känner jag. Sen kommer jag nog inte bli någon som skriver långa teoriinlägg osv det är nog inte riktigt min lekstil längre (om det någonsin varit), men om man är en vanlig enkel boll så vet man ingenting utan rullar bara med de andra så gott man kan!
Jag har ingen som helst teori om vem som kan vara ulv. Det står bara helt stilla. Jag vägde en stund mot Habina men då kommer hon och känns vettig. Då började jag fundera på Lena, men så idag har hon känts vettig? Men eftersom art tror att Lena är ulv om jag inte är ulv så går jag för det, för jag vet ju min roll. Tror inte någon kommer bli så förvånad över den, eller? Ulven har grundlurat oss alla.
bollen__ röstar på LenaH
Gärna, eftersom jag inte får vara uppe så sent idag.Jag kan uppdatera så fort alla röstat om ni vill?