Häxan och Lejonet (Ulvlek)

Vaken, läst igenom vad som hänt och känner att det väl är ganska liten chans att jag klarar mig. Men ifall iffall.

Blacksmithfarm ändrar röst till LenaH
För att kanske kunna rädda mig själv.

Med det gjort så är det väl som flera sagt. Vi har råd att förlora en god, kanske blir lättare att hitta de sista onda då.
 
DL4 kl 22:00
17:33 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
19:17 Habina röstar på LenaH
21.02 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.14 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21.19 cirkus röstar på Blacksmithfarm
21.20 Artline röstar på Blacksmithfarm
21.34 bollen__ röstar på Blacksmithfarm
21.34 Blacksmithfarm ändrar röst till LenaH

Blacksmithfarm 5
LenaH 2
 
UPPDATERING

Rasande ger sig Susan, Edmund och deras vänner ut på jakt efter Lucy. De hittar små spår av henne här och där och till slut stöter de ihop med vita häxan som fått överge sin släde och nu går till fots.

Utan att tänka attackerar vännerna häxan. Hon höjer sitt trollspö, redo att förvandla dem alla till sten. Men Edmund är kvicktänkt och riktar inte sitt hugg med dolken mot häxans hals utan mot hennes trollstav. Hans dolk träffar och trollstaven bryts itu. Maktlös utan sin magi skriker häxan i vanmakt när hon attackeras och slås till marken. Den vita häxans makt över Narnia är äntligen bruten.


Blacksmithfarm var Vita Häxan (ledarvarg)

IMG_1399.jpeg


Natt dl 09.00
 
Ah, typiskt att hon inte var ulv. :( Inte ger röstningen nåt heller, var ju bara jag som inte röstade på bsf. Hade jag röstat senare hade jag nog lagt min röst där också, eftersom de jag tror är goda röstade där. Kan vi åtminstone hoppas på enbart en ulv kvar?
 
Du undrar inte hur säkra de är på bollen? bara jag och Habina
De har båda två nämnt att de tror att du och Habina är goda och därför undrar jag hur säkra de är på det.
Om de verkligen tror att du och Habina är goda så är det ju enkelt för mig att lista ut vem den sista ulven är. ;)
 
Ska sova nu. Om jag överlever natten så ska jag läsa om leken från början och se om nåt klarar nu när så få är kvar. Nån måste ju vara ulv. :arghh:
 
De har båda två nämnt att de tror att du och Habina är goda och därför undrar jag hur säkra de är på det.
Om de verkligen tror att du och Habina är goda så är det ju enkelt för mig att lista ut vem den sista ulven är. ;)
Vad tror du själv? Om alla som är kvar menar jag?
Själv tror jag att du är sista ulven :D
 
Vad tror du själv? Om alla som är kvar menar jag?
Själv tror jag att du är sista ulven :D
Jag tycker att ni alla tre är osäkra kort, jag håller med Hedinn om att din röst på Heffa inte gjorde dig god utan snarare blir jag fundersam. Du har inte en bättre röstrad än jag och hade du inte ändrat igår hade du haft en sämre.
Ingenting i hur du spelat hittills sätter dig mer på goda sidan än någon annan för mig utom möjligen den här hang-upen du har på mig som möjligtvis talar för att du är god faktiskt för den är så långsökt att en ond antagligen inte skulle hålla på så. ;)

@Habina är rätt förvirrad och jag tycker att hon borde läst spelet lite bättre - förvirrad god eller ond? Jag vet faktiskt inte där heller. Röstraden är inte imponerande heller.

@bollen__ kör lite samma race som Habina, förvirrad återvändare eller ond? Har läst spelet mer nu men bidrar inte så mycket själv utan följer de som väl redan är godförklarade.

Så - jag vet inte.
 
@cirkus - det som jag tänkt på är faktiskt om det var dig Hedinn siade och att det var därför hon var så tydlig med att din röst inte gjorde dig god. För hon visste att du var god ändå. Men jag är ju inte spion så jag har inte svaret på det. :)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 328
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 602
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp