Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avskrivit Habina?Du gör mig förvirrad. Jag tycker cirkus och Lena känns lika skumma.
Fördelen med att lita på dig ang cirkus är att det blir en mindre att misstänka.
Då är frågan vem av Lena och Boll som är ond om jag har rätt i att bsf är ond.
Hon är inte lika ombytlig som bsf och jag tror inte en ond Habina hade fastnat vid Q.Avskrivit Habina?
Varför tror du att hon mest troligt är ledaren och inte vanlig ulv?Jag vill nog rösta på bsf även om hon troligen är ledarvarg.
Även om en vanlig ulv är viktigare att få ut så vill jag hellre lyncha en ond än att råka ta en god. Dessutom så är det möjligt att bsf faktiskt är ulv.
För att hon känns lite väl skum. Men jag hoppas hon är ulv eftersom jag vill rösta på henne idag.Varför tror du att hon mest troligt är ledaren och inte vanlig ulv?
Jag tänkte också på det nu när jag läste hennes röst också samt hur hon skrivit idag. Känns som de diskussioner hon hamnat i kan man ju gärna hamna i som god ändå. Och den med LenaH, om Lena är ond så var det ju inte konstigt att Lena diskuterade emot Habina och försökte få det att se ut som att Habina förvrängde saker..Hon är inte lika ombytlig som bsf och jag tror inte en ond Habina hade fastnat vid Q.
Här är bsfs röst igår. Den ÄR skum.Jag vet inte vad jag tror idag....
Igår valde jag bland de som redan hade röster, och landade på Lobelia då. Men jag kände inte att jag hade en stark teori då...
Nu har det kommit två röster på henne med "siar"- kryddning. Frågan är om det är lurendrejeri eller inte.
Jag tyckte att det kändes skumt förut näe Q pratade om info, om hon medvetet ville förvirra eller bara var förvirrad vet jag inte. Men det skaver.
Jag är rädd att det är något lurt här.
Därför.
Blacksmithfarm röstar på qitis för jag tror att hon vill påskina att hon har info, och jag är skeptisk.
Om jag har fel om Cirkus så har hon spelat så pass bra och haft sånt flyt att hon är värd att vinna som ulv. Jag tänker hålla henne som god av samma anledningar som jag har satt dig som god i min bok. Ett trovärdigt och rimligt nystande där jag upplever att ni båda hjälper till att hitta ulvar.Du gör mig förvirrad. Jag tycker cirkus och Lena känns lika skumma.
Fördelen med att lita på dig ang cirkus är att det blir en mindre att misstänka.
Då är frågan vem av Lena och Boll som är ond om jag har rätt i att bsf är ond.
Då väljer jag något motvillig att lita på dig. Då har jag en mindre att misstänka.Om jag har fel om Cirkus så har hon spelat så pass bra och haft sånt flyt att hon är värd att vinna som ulv. Jag tänker hålla henne som god av samma anledningar som jag har satt dig som god i min bok. Ett trovärdigt och rimligt nystande där jag upplever att ni båda hjälper till att hitta ulvar.
Väldigt misstänkt att du gav bsf 40 extra rösterDL4 kl 22:00
17:33 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
19:17 Habina röstar på LenaH
21.02 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.14 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21.19 cirkus röstar på Blacksmithfarm
21.20 Artline röstar på Blacksmithfarm
Snurrfian 1
LenaH 1
Blacksmithfarm 44
Redan fixat. Känner mig snäll idag så BSF slipper de där extra 40 rösterna...
Väldigt misstänkt att du gav bsf 40 extra röster
Snäll å snäll. Beror på om hon är på min eller din sida.Redan fixat. Känner mig snäll idag så BSF slipper de där extra 40 rösterna