Häxan och Lejonet (Ulvlek)

Jag vill nog rösta på bsf även om hon troligen är ledarvarg.

Även om en vanlig ulv är viktigare att få ut så vill jag hellre lyncha en ond än att råka ta en god. Dessutom så är det möjligt att bsf faktiskt är ulv.
 
Jag vill nog rösta på bsf även om hon troligen är ledarvarg.

Även om en vanlig ulv är viktigare att få ut så vill jag hellre lyncha en ond än att råka ta en god. Dessutom så är det möjligt att bsf faktiskt är ulv.
Varför tror du att hon mest troligt är ledaren och inte vanlig ulv?
 
Hon är inte lika ombytlig som bsf och jag tror inte en ond Habina hade fastnat vid Q.
Jag tänkte också på det nu när jag läste hennes röst också samt hur hon skrivit idag. Känns som de diskussioner hon hamnat i kan man ju gärna hamna i som god ändå. Och den med LenaH, om Lena är ond så var det ju inte konstigt att Lena diskuterade emot Habina och försökte få det att se ut som att Habina förvrängde saker..
 
Jag vet inte vad jag tror idag....
Igår valde jag bland de som redan hade röster, och landade på Lobelia då. Men jag kände inte att jag hade en stark teori då...
Nu har det kommit två röster på henne med "siar"- kryddning. Frågan är om det är lurendrejeri eller inte.
Jag tyckte att det kändes skumt förut näe Q pratade om info, om hon medvetet ville förvirra eller bara var förvirrad vet jag inte. Men det skaver.

Jag är rädd att det är något lurt här.
Därför.
Blacksmithfarm röstar på qitis för jag tror att hon vill påskina att hon har info, och jag är skeptisk.
Här är bsfs röst igår. Den ÄR skum.
För det första så hade ju q info, hon visste vem hon skickat brev till. Troligen en spioninfo/sia - kanske båda. Minst en av dem till Art som jag tror siade Lobelia. Sen när q fick hjärnsläppet så höll både bsf och Habina envist kvar i att hon gjorde det för att förvirra - det är en jävla billig förvirring som inte ens var förvirrad eftersom det var så obvious att hon fick hjärnsläpp.

Sen tycker jag att LenaH är skum. Hon är så extremt följsam - jag har kollat in hennes röster och de är just väldigt följsamma, sån är hon bara när hon är ulv. Jag kommer rösta på en av dem och helst den som är ulv.

Det värsta som kan hända nu är att Art och Snurris har lurat mig för det är dom två jag tror mest på i nuläget som goda. Boll och Habina lutar också åt goda.
 
Du gör mig förvirrad. Jag tycker cirkus och Lena känns lika skumma.

Fördelen med att lita på dig ang cirkus är att det blir en mindre att misstänka.

Då är frågan vem av Lena och Boll som är ond om jag har rätt i att bsf är ond.
Om jag har fel om Cirkus så har hon spelat så pass bra och haft sånt flyt att hon är värd att vinna som ulv. ;) Jag tänker hålla henne som god av samma anledningar som jag har satt dig som god i min bok. Ett trovärdigt och rimligt nystande där jag upplever att ni båda hjälper till att hitta ulvar.
 
Om jag har fel om Cirkus så har hon spelat så pass bra och haft sånt flyt att hon är värd att vinna som ulv. ;) Jag tänker hålla henne som god av samma anledningar som jag har satt dig som god i min bok. Ett trovärdigt och rimligt nystande där jag upplever att ni båda hjälper till att hitta ulvar.
Då väljer jag något motvillig att lita på dig. Då har jag en mindre att misstänka.
 
Jag ska strax åka hem men vill lägga min röst nu även om jag hinner in före dl.

LenaH röstar på Blacksmithfarm

För rösten på q igår och för rösten på Snurr idag.
Att hon är en så förvirrad god att hon inte läser spelet bättre efter gårdagens lynch ser jag som osannolikt iom att hon är en rutinerad spelare.

Dessutom var det nåt samband jag misstänkte mellan henne och Lobelia men hittar inte hur jag tänkte och sitter utanför stallet. 🙂
 
Och till er som misstänker att jag är ulv - sure, syna mig, ni vet att jag är ond eller bybo eftersom i princip alla vet vilka som har specialrollerna vid det här laget så att offra mig gör inte så mycket mer än att det tar en extra dag att vinna. 😉
 
Jag har inte släppt misstankarna på någon av de som jag tycker är skumma, men skummast är BSF. Att hon inte har läst bättre och lagt ihop saker känns mycket märkligt och att lägga rösten på mig. Hade hon lagt den på någon av de jag funderar över hade jag haft svårare att veta var jag har henne.
Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
 
Jomen jag tycker också att bsf är en av de som är skumma.
Inte minst för rösten igår på q och den motiveringen och sen rösten idag på Snurrfian som jag ändå tror är god (om hon är ulv Snurr alltså - säger jag samma som hon sa om mig, då har hon förtjänat vinst för hon har i så fall lurat mig upp på läktaren).

cirkus röstar på blacksmithfarm
 
Artline röster på Blacksmithfarm
Med tanke på dagens och gårdagens röst så har jag svårt att tänka mig att hon är god.
 
DL4 kl 22:00
17:33 Blacksmithfarm röstar på Snurrfian
19:17 Habina röstar på LenaH
21.02 LenaH röstar på Blacksmithfarm
21.14 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21.19 cirkus röstar på Blacksmithfarm
21.20 Artline röstar på Blacksmithfarm

Snurrfian 1
LenaH 1
Blacksmithfarm 4



Edit: Tog bort en 4a bakom BSF, 44 röster var lite väl 😅
 
Av de som fått röster idag är Bsf mest misstänkt i min bok, speciellt eftersom flera av de jag tror är goda röstar där.
Lena vet jag inte var jag har men jag tror ju att Snurr är god som jag skrivit tidigare.
Det gör att jag vågar följa dom jag tror är goda och rösta på Bsf. Tycker att hon glidit med sådär lite lagomt.
bollen__ röstar på Blacksmithfarm
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 977
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 604
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 460
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp