Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*
Sv: Hästar med annorlunda färger eller tecken *bildtråd*
Vet inte om jag får lägga in en bild på den hästen men jag vet en häst i grannstallet som är snöflingetigrerad på sommaren, det är galet, 100tals små vita nästan lysande prickar över hela kroppen inkl huvud för att sedan på vintern bli vanlig mörkbrun häst med en stjärn..
+ bukfläck o massa vita strån i manen, och att han har en utstrålning som gör att folk oh-ar och ah-ar och kommer fram o beundrar o frågar när vi är någonstans (bilden är från en maskeradhoppning om någon undrar )
Jag skulle också säga skimmel; en ung häst som håller på att skifta i färgen. Någon typisk silver är det inte... (Skulle vara om den var det innan den skimlade, men inget särskilt taltar för det och färgen finns nästan enbart hos Islandshäst i Sverige)
Jag skulle vilja ha en färgbeskrivning på min knabstrupp.. Hon har grå mule och runt ögon. Född svart med vitt på rumpan.. Vad tror ni hon blir för färg senare, hon är 2 år.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.