Häst som sprungit över en människa

Sv: Häst som sprungit över en människa

den lilla hade faktiskt HJÄLM på sig:cool: och hon är väl medveten om att ALLT kan hända... det mest skamliga är väl att JAG egentligen BRUSTIT i min säkerhetskoll... men iaf...vi lärde oss vår läxa bägge två.... och idag rök gipset bort från henne så nu är hon åter redo att sätta igång med hästeriet på allvar eftersom hon numera är stolt "ägarinna" till snälla Maya....
Jag har varit mäkta imponerad av en ridskola där alla som tar in hästar måste ha hjälm o det finns även en anställd som ska hjälpa till med all hantering. Sällan får man hjälp till fots på ridskolan o ofta är hästen serverad:grin:- sadlad o klar.

Liknande trådar

• Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 618
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Sitter med superförkylning och väntar på att värktabletterna ska hjälpa mig somna, tills dess tänkte jag lyfta den här diskussionen igen...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 578
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag är så himla frustrerad. Jag jobbar inom psykiatrin, på gruppboende, där flertalet är mycket sjuka. Jag har alltid älskat mitt jobb...
2
Svar
35
· Visningar
3 043
Senast: Rumpnissen
·
Hästmänniskan Nu kommer ett gnäll-inlägg men jag blir så frustrerad! Efter att ha ägnat mig åt andra sporter förut så försöker jag komma in i...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
20 849
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25