Hur ska man som kund veta det om det inte står nygrillat`?Stör mig på att kunder frågar "är det grillat idag?" När dom står framför den färdiggrillade maten. Klart att den är grillad idag... får ligga i typ 4 timmar i skåpet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ska man som kund veta det om det inte står nygrillat`?Stör mig på att kunder frågar "är det grillat idag?" När dom står framför den färdiggrillade maten. Klart att den är grillad idag... får ligga i typ 4 timmar i skåpet
För att det gör det....Hur ska man som kund veta det om det inte står nygrillat`?
välkommen till klubbenAtt jag är så jävla socialt efterbliven. SeriöstJag kan verkligen inte ens kallprata med folk.
Äsch! Jag har bytt lampa på verkstaden i flera år nuJag stör mig på att jag inte kan byta lampa på min bil! Jag läste bruksanvisningen och köpte rätt sorts lampa. Ja jag har bytt lampor i mina tidigare bilar. Öppnade motorhuven för första gången...ja jag har ju bara ägt bilen sen januari 2016Fullständigt OMÖJLIGT att ens få loss lampan. Och sen fick jag inte tillbaka lampan på rätt plats. F-n. Så jag får vara PINSAM och åka förbi verkstan och be dem byta lampa åt mig.
Du HAR en röjsåg. Det har inte jag.Jag stör mig på att jag måste ut med röjsågen![]()
Du HAR en röjsåg. Det har inte jag.DET stör jag mig på.
Alla kvinnor borde ha en röjsåg.
Internet kanske var ute o cyklade?Jag stör mig på fula översättningar till svenska, för tillfället i synnerhet "välter internet"Vi kan såklart diskutera det rimliga öht i ett uttryck som "breaks the internet" men på svenska blir det ännu dummare
Man ser en rubrik och tänker "åh nej, internet har vält"![]()
För att det gör det....
och man får inte sälja kyckling varm som är gammal. Får vara Max 2 timmar.
För att det gör det....
och man får inte sälja kyckling varm som är gammal. Får vara Max 2 timmar.