Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag försöker maila mig själv för att flytta grejer från telefon till dator men mailen inte kommer fram. Orkar inte koppla in telefonen i datorn fast jag vet att det går snabbare och löser problemet :meh:

Stör mig på att jag mäter som en kratta och den högt efterlängtade träningsstången jag köpt inte passar i den enda dörröppningen där det går att ha en sån pryl. Skrutt.

Stör mig på att jag drack vatten alldeles för fort så nu blev jag illamående.
Stör mig också på att jag inte får en video på mailen som jag vill ha!

Jag stör mig på att jag inte kan byta lampa på min bil! Jag läste bruksanvisningen och köpte rätt sorts lampa. Ja jag har bytt lampor i mina tidigare bilar. Öppnade motorhuven för första gången...ja jag har ju bara ägt bilen sen januari 2016 :D:o Fullständigt OMÖJLIGT att ens få loss lampan. Och sen fick jag inte tillbaka lampan på rätt plats. F-n. Så jag får vara PINSAM och åka förbi verkstan och be dem byta lampa åt mig.
Äsch! Jag har bytt lampa på verkstaden i flera år nu :D

Skyller på mina kassa fingrar (vilket är sant) och tackar översvallande när jag betalar.
Funkar finfint!

Jag stör mig på fula översättningar till svenska, för tillfället i synnerhet "välter internet" :cautious: Vi kan såklart diskutera det rimliga öht i ett uttryck som "breaks the internet" men på svenska blir det ännu dummare :meh:

Man ser en rubrik och tänker "åh nej, internet har vält" O_o

Fått hyreshöjning retroaktivt från januari. Visserligen bara 33kr/månad men bostadstillägg kan man bara ansöka om tre månader retroaktivt. Nåja man ska väl vara glad att det inte blev en större höjning. :meh:
Kan de inte börja förhandla och komma överens tidigare så man slipper retroaktiva påslag :confused::meh:

För att det gör det....
och man får inte sälja kyckling varm som är gammal. Får vara Max 2 timmar.

Du verkar störa dig väldigt mycket på att kunderna inte vet lika mycket som du om hur det går till på affären.

Och jag måste säga att jag inte varit så nöjd över det du sitter och skriver här om jag vore din chef. Som anställd i ett serviceyrke är det inte särskilt seriöst att öppet sitta och skriva att man stör sig på kunder.

Om jag gick in i en affär som kund och såg dig bakom kassan skulle jag inte känna mig särskilt väl bemött efter det du skrivit här.

Alla vidriga underhållningsprogram. 99% av dom är ju skittråkiga. Fattar inte att folk faktiskt kollar. Fångarna på fortet, gladiatorerna, lets dance, bingolotto (som det dessutom är i princip möjligt att vinna nått i), tramsiga sommarprogram med mera. Jag vill bara lägga en kaskadspya allan över sliten.

Min häst som alltid drar av sig skorna vid fel tillfällen. Tillfällen när jag planerar något. Jag tycker inte om henne då. Särskilt inte när jag inte hittar skon eller har nån reserv att lägga på utan måste jaga hovslagare. Då är hon billig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 64 65 66
Svar
1 314
· Visningar
65 445
  • Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
99 071
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 430
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
97 844