Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att ägaren till min hästs boxgranne glatt meddelade mig att hen "mockat min hästs box. Men bara lite slarvigt!" Frågade bestört varför, svaret var (något mindre entusiasiskt) att hen ändå hade kärran framme. Hoppas det aldrig händer igen, hela boxen är full av bajssmulor. :arghh:

åh det är därför jag inte låter andra mocka i min lösdriftshall. "jag är inte så bra på att mocka i halm - det blir så mycket" nej jag ser det för du har mockat ut halva halmbädden ... ps har permanentbädd och tar bara ut bajshögarna som syns.

Stör mig på Facebook som sorterar mitt flöde precis hur som helst, ingen tidsordning och gamla saker dyker upp igen några dagar senare. Kan man göra något?? :banghead:
Dessutom om jag bläddrat, typ byter sida och tittar på något annat i mobilen/paddan för att sen återgå till fb så rullar den upp till första inlägget igen :wtf: (I-landsproblem bigtime, I know...)

Instämmer till fullo, SKITSTÖRIGT!

Jag stör mig, olidligt mycket, på att få samma fråga om och om igen. Oavsett vilken fråga det är. Som hundägare får jag frågan minst varannan vecka vart han är när jag jobbar. Jag är så less på det så jag kräks. Eller som när jag var vegetarian under många och och folk frågade om proteinet.

Är det det oändliga upprepandet som stör mig? Jag vet inte! Jag vet bara att jag med åren har utvecklat en stark irritation kring detta fenomen :p

Stör mig på att folk på gården anser att man kan sitta barnvakt åt deras ungar bara för att jag själv råkar ha barn och sitta ute. Fine om man behöver springa in lite snabbt för toabesök eller dricka eller vad det nu kan vara men ska man vara borta ett bra tag så fråga gärna först, anta inte bara. Och släpp inte ut ungarna vind för våg på gården... (en fyraåring och en tvååring).

Jag stör mig på telefontider och att samhället är så jävla morgonkåt jämt.
Konstaterade idag att jag lär åka in till veterinär med ena katten, men telefontiden är förstås missad. Får ringa imorrn men ser man på, det är fredag då och telefontiden dessutom som vanligt så jävla tidig att jag aldrig skulle kliva upp så dags frivilligt. Blir definitivt inget besök förrän nästa vecka alltså :meh: Nu är det inget akut utan det kan vänta över helgen, men orka skjuta upp det i onödan liksom.

Att jag inte äger några gravid sommarkläder utan just nu springer runt med shortsen öppna i knapp och dragkedja.. Antingen det eller så får jag springa näck :p

Just nu stör jag mig på att jag ser ut som en kräfta... varför kan jag inte få bli brun av solen, som mamma och alla mina syskon... nä nä ska va ja å pappa till å bli röda.... tack för det dna:t :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter störa oss. Är hungrig men ligger så bekvämt. 68 69 70
Svar
1 397
· Visningar
69 287
  • Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
99 093
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 443
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
97 854