Hångla med en gift man

Sv: Hångla med en gift man

När du skriver såhär borde du till och med förstå själv att ditt förhållningssätt verkar ganska skadat och skilt från den stora massan.

Nej , varför det ?

Jag vet en som är jävligt kåt på mig och det är faktiskt riktigt riktigt störande och bara tanken på att han runkar o tänker på mig stör mig faktiskt, för han är helt ointressant för mig och riktigt motbjudande då.

Det beror väl på vem/vad/när ....måste man verkligen tycka det är så fint om nån blir kåt på sig ?

Det beror väl på vem/vad/när ....måste man verkligen tycka det är så fint om nån blir kåt på sig ?

Nej det beror såklart på vem det är. Men om man i generella ordalag tycker det är obehagligt så har man troligen en bakgrund som inte är så trevlig. Vilket jag börjar förstå att Enya har.

Nej , varför det ?

Jag vet en som är jävligt kåt på mig och det är faktiskt riktigt riktigt störande och bara tanken på att han runkar o tänker på mig stör mig faktiskt, för han är helt ointressant för mig och riktigt motbjudande då.

Det är verkligen motbjudande. Urk! Hur vet du att någon gör det?

Jag tycker fö inte om ordet kåt. Tycker det är fult och äckligt det med. Runka är också fult.

Senast ändrad:

Men alltså, hur visar sig det? Jag kan inte komma på en normal situation i livet där jag får veta att någon är kåt på mig, om personen inte redan innan kan anta att det är uppskattat är det inget personen visar? Att det finns personer som är intresserade kan jag lista ut, men varför skulle jag anta att någon som flirtar går hem och runkar och tänker på mig? Eller hur manifesterar sig det?

Men alltså, hur visar sig det? Jag kan inte komma på en normal situation i livet där jag får veta att någon är kåt på mig, om personen inte redan innan kan anta att det är uppskattat är det inget personen visar? Att det finns personer som är intresserade kan jag lista ut, men varför skulle jag anta att någon som flirtar går hem och runkar och tänker på mig? Eller hur manifesterar sig det?

:

när han säger att han vaknar på nätterna med full ribba o tänker på mig och att det pirrar i kroppen när han ser mig, när han bjuder ut mig minst 3 ggr i månaden och jag säger nej tack varje gång....nu har han inte bokstavligt talat om att han runkar o tänker på mig men jag är typ 100% säker på att han gör det.

Nu är det ju också så att jag absolut inte är otydlig heller när jag säger att jag inte är intresserad, utan jag kan vara övertydlig om jag säger så.
han är en väldigt snäll o harmlös människa men det sísta jag skullle bli på honom är att bli tänd

Hoppsan hejsan, här var vi griniga på kvällskvisten.

Fast alltså, det du beskriver kan ju knappast gå in under "normal situation"? Det är förstås väldigt tragiskt med människor som inte fungerar i det sociala samspelet, men det kan ju leda till obekväma situationer oavsett om det gäller sex eller inte?

Om du menar att det är sådär gemene man reagerar när de blir sexuellt upphetsade av en annan person kan vi säga att vi lever i väldigt skilda verkligheter.

Jobbig situation för övrigt, hoppas att han lägger ner snart.

Hoppsan hejsan, här var vi griniga på kvällskvisten.

Fast alltså, det du beskriver kan ju knappast gå in under "normal situation"? Det är förstås väldigt tragiskt med människor som inte fungerar i det sociala samspelet, men det kan ju leda till obekväma situationer oavsett om det gäller sex eller inte?

Om du menar att det är sådär gemene man reagerar när de blir sexuellt upphetsade av en annan person kan vi säga att vi lever i väldigt skilda verkligheter.

Jobbig situation för övrigt, hoppas att han lägger ner snart.

Mena inte o vara grinig så jag tog bort det första :o

Jo han är väl inte speciellt normal kan jag tycka, men sånt förekommer ju i allafall ....inget i denna tråden är helt normalt tycker jag heller och det finns massa gråzoner med allt. Han vet att det aldrig kommer att hända men hoppas väl på Guds mirakel eller nåt....:D

Om folk vill ha flera partners får dom väl ha det , om folk vill vara otrogna, eller inte får dom väl vara det ...jag bryr mig knappast men det som stör mig i denna tråden är ju att en del ( inte du) hittar på egna sanningar och strimlar sönder vad ex E skriver så dom får henne till o bli både det ena o det andra :(
jag tycker det är hemskt hur man kan göra så och det var väl därför jag vart lite bitsk i början på inlägget/Sorry

Inga problem, jag blev lite förvånad bara. Var tvungen att läsa om mitt inlägg för att se om jag skrivit otrevligt som förtjänade det, men hittade inget. :p

Jo, det är klart att det förekommer, det jag menade var att det knappast är något som kan klassas som en vanlig reaktion för att en person blir "kåt på" en annan person. Och det var så det lät både när Trygg och Enya beskrev det ovan, så då kanske du fick stå till svars oförtjänt för att du var den persn som svarade, sorry. Men det är just det jag inte hängde med på, att det på något vis ska vara vanligt att det kommer fram till personen som är den som väcker attraktion, mer än möjligtvis flirt.

jo, men det finns ju andra otrevliga vinklingar också , som t ex pedofiler som sitter o blir kåta på småflickor/pojkar från bilder eller lekplatser eller whatever..nu ska jag sticka iväg o jobba :)

Fast det funkar inte så, bara för att du inte vill läsa betyder det inte att andra inte vill. Så länge tråden inte bryter mot reglerna så kommer den inte att låtsas. Och verkligen inte bara för att TS tröttnat på den.

Jag vill fundera på det en stund, känner jag.

Du mjuknar tydligen under resans (trådens) gång. I början av tråden skulle du "DUMPA" om du fick veta att din partner var kåt på en annan i ICA-kön, typ, men nu ska du fundera på vad du skulle göra om han var otrogen...

Nå bra iaf att du tänker till!

Fast det funkar inte så, bara för att du inte vill läsa betyder det inte att andra inte vill. Så länge tråden inte bryter mot reglerna så kommer den inte att låtsas. Och verkligen inte bara för att TS tröttnat på den.

Förr har trådar stängts för att de spårat ut...

Triangla den då, så får moderatorn avgöra.

Jag kan verkligen inte se problemet ärligt talat.

Triangla den då, så får moderatorn avgöra.

Jag kan verkligen inte se problemet ärligt talat.

Så du tycker inte den spårat ut när man ger sig på personliga saker som att hoppa på Enya om sin döda man ?
Nu är det väl upp till henne hur hon tar det men jag tycker det är förjävligt faktiskt :mad:

Då föreslår jag att du trianglar och kanske även PM:ar moderatorn. Så brukar jag göra när jag tycker att nån beter sig illa. Jag tolkade dock TS som att hon snarast menar att tråden gått för långt från sitt ursprungsämne, snarare än att nån är taskig.

Du mjuknar tydligen under resans (trådens) gång. I början av tråden skulle du "DUMPA" om du fick veta att din partner var kåt på en annan i ICA-kön, typ, men nu ska du fundera på vad du skulle göra om han var otrogen...

Nå bra iaf att du tänker till!

Du är nog ut och cyklar i skithusstolen.....

Jag svarade att jag ska fundera på varför det känns viktigt att jag får veta om han varit otrogen och hur jag skulle ta ett sådant besked. I mina ögon handlar det inte om om jag skulle dumpa eller ej- det är nog underförstått rejält att jag skulle dumpa en otrogen gubbe, eller vad tror du?

Så du tycker inte den spårat ut när man ger sig på personliga saker som att hoppa på Enya om sin döda man ?
Nu är det väl upp till henne hur hon tar det men jag tycker det är förjävligt faktiskt :mad:

Mitt inlägg på sidan 26 beskriver ganska bra hur jag tar just det. :cry:

Då föreslår jag att du trianglar och kanske även PM:ar moderatorn. Så brukar jag göra när jag tycker att nån beter sig illa. Jag tolkade dock TS som att hon snarast menar att tråden gått för långt från sitt ursprungsämne, snarare än att nån är taskig.

Jodå jag vet att jag kan triangla tråden, men i detta fallet tycker jag det är upp till TS eller Enya att göra det .

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 652
Senast: Whoever
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
45 869
Senast: Mineur
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 939
Senast: Blyger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 975
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka