Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror ju fortfarande på fem onda. Jag bara utvecklade mitt resonemang kring varför jag gissar på tre vanliga ulvar.Ok jag kan ha missförstått dig kanske? Men du börjar med att skriva detta igår:
Sedan skre du detta idag, jag upplevde det som att du var rätt säker i ditt antagande igår att y= 3( ulvar ) utöver de två namngivna onda rollerna ( fårulven och onda spionen) visst jag ser också att du skriver " Eller något helt annat eftersom den onda sidan har chansen att bli en nån (kvinna) starkare om den okända skulle välja den onda sidan." men det ser ändå rätt säkert ut med just siffran 3?
här kändes det för mig som att du ångrade ditt "tvärsäkra" antagande om 3 ulvar- och det kan också vara att jag missförstod dig ser jag....
sedan skrev du detta:
i detta inlägget tyckte jag att du backade från ditt "säkra" påstående innan att det bara finns två sior i leken?
och ja jag kan ha fattat det lite fel och läst det lite för bokstavligt ( eh siffer-tavligt )
men det var iaf så jag tänkte
Nu har jag läst igenom hela leken en gång till och jag reagerade på två saker jag inte sett innan.
Varför vill hon inte sätta sig in i rollerna? Det skaver faktiskt litegranna.
Sen kan jag inte riktigt släppa Habinas resonemang om att många av rollerna kan ställa till jävelskap som hon uttryckte det. De flesta roller finns på goda sidan - är det vad hon störs av månne?
cirkus röstar på Habina
Jag syftade främst på rollen som kunde välja sida och den onda tvillingen, men även ulven i fårakläder som ju röstar dolt. Det är rätt mycket djävulskap enligt mig...
Oh Granny should be the queen of votinglists .
I´ve heard that she is a really sharp lady who is well aware of how the game is played
Och om inte jag hade röstat på Mirtai hade inte du haft något att grunda din röst på, var är logiken?Är trött och har feber så lägger en röst nu för att inte missa
Ferrari röstar på Hedinn
För att hon röstar på någon som röstade tidigt under kvällen, vilket jag tycker är lite ludet. Det känns om något som en enkel röst.
Om inte Mirtai hade röstat på Snurrfian så hade Hedinn inte haft något att grunda sin röst på.
Nu ska jag lägga barnen och förhoppningsvis sova själv.. så vet inte om jag kommer in igen.
Förvisso - men den valbara rollen kan ju välja goda sidan också.
Då är det "bara" ond tvilling som dessutom blir av med sin skill och blir till vanlig ond utanför lyan om andra tvillingen dör och fårulven.
Jag har inte någonstans skrivit att jag inte vill - jag har inte tid.Nu har jag läst igenom hela leken en gång till och jag reagerade på två saker jag inte sett innan.
Varför vill hon inte sätta sig in i rollerna? Det skaver faktiskt litegranna.
Sen kan jag inte riktigt släppa Habinas resonemang om att många av rollerna kan ställa till jävelskap som hon uttryckte det. De flesta roller finns på goda sidan - är det vad hon störs av månne?
cirkus röstar på Habina
[....]
Ferrari vill invänta en sammanställning från Paddi. Varför just Paddi? När jag skumläste tråden tidigare noterade jag detta och tänkte att jag måste gå tillbaka och se vart Paddi utlovat en genomgång. Har kommit fram till att det har hon ju inte så det får mig att fundera kring vilken koppling Ferrari och Paddi kan tänkas ha. Eller om Ferrari helt enkelt tycker att Paddi brukar göra bra genomgångar. Lite skaver det allt. De enda som känner till varandra i nuläget är ju ulvarna och tvillingarna. Frågan är om Paddi kan ha sådan otur igen att någon råka bloopa och avslöja henne som ulv redan innan första dl.
Jag behöver krypa i säng. Och innan dess vill jag rösta.
Det är svårt. Men det jag reagerat mest på ikväll är ändå Ferrari och att hon vill vänta in Paddis genomgång av leken. Ja, hon har kommit med flera förklaringar i efterhand, men det skaver åndå. Hur kan hon veta.
Men cirkus pratade om Habina.Jag har inte någonstans skrivit att jag inte vill - jag har inte tid.
Nej, gällande rollerna citerade hon mig, sen la hon en röst på Habina.Men cirkus pratade om Habina.
Det har egentligen inte hänt så mycket i leken idag, Snurrfians indirekta godförklaring - å även om jag själv är mer el mindre allergiska mot godförklaringar så tycker jag inte att bara en godförklaring i sig säger ngt om ngns roll utan jag vill gärna se mer av personen å det den skrivit innan jag försöker bilda mig en uppfattning om denne (i detta fall Snurrfian).
lleo- Välkommen! - som ambitiös nybörjare gör en del feltolkningar av vad som skrivits i leken och vad folk har menat.
Ferrari får flera inkl mig själv att höja på ögonbrynen med dennes inlägg om att hon ser fram emot mina sammanställningar (sorry hann inte idag vilket jag även tidigare aviserat). Det jag reagerar på nu i efterhand är de kommentarer som kommit in ang hennes inlägg och hur folk teorier/funderar. Mest reagerar jag på Klara
Inlägg nr2 (min fetning det jag tycker är intressantast) kommer efter att jag har postat ett inlägg där jag skrivet att även om Ferrari skulle vara i lyan så är det omöjligt för henne att veta min roll eftersom det finns onda roller som är okända för lyan, så att hon inte funderar över den aspekten gör att jag blir misstänksam mot Klara
Paddington röstar på Klara