men du får stilpoäng för att faktiskt räcka upp tassen på dag 3 när det efterfrågas
Sa ju att handuppräckning dag 3 är ok. Jag känner mig färdig nu, pallar inte mer lek . Du var så jävla bångstyrig också. @Helium är också med på handuppräckning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men du får stilpoäng för att faktiskt räcka upp tassen på dag 3 när det efterfrågas
tja du trodde väl inte jag skulle gå på dina finterSa ju att handuppräckning dag 3 är ok. Jag känner mig färdig nu, pallar inte mer lek . Du var så jävla bångstyrig också. @Helium är också med på handuppräckning!
tja du trodde väl inte jag skulle gå på dina finter
Fanns inte på världskartan
tja jag tror dessutom att du kan vara psykopten med något av av dina nick eftersom du är så orädd att bli avslöjad idagNädå, det gick fint utan dig Denna + en till är en av mina bästa lyncher.
min karta över onda baserat på röstningen idag och eftermälet
Niyama
Helium
Petrolium
fio
Ferrari
så där kan de onda glömma att ett beskydd landar inatt
Jag? Ond? Jag är världens snällaste. Hur skulle jag kunna veta att det var Lena och inte Niyama som var lärling? Jag har alltid noll koll i ulvlekar. Men smörgåsbord låter gott, så om det blir en morgondagen så tycker jag vi kan börja med Niyama.
SÅ om det blir en morgondag så tänker jag att jag inte kommer lyncha dig då faktiskt
tja jag tror dessutom att du kan vara psykopten med något av av dina nick eftersom du är så orädd att bli avslöjad idag
SÅ om det blir en morgondag så tänker jag att jag inte kommer lyncha dig då faktiskt
jag tror du gärna vill få tyst på mig nu
hahahaNej då. Men idag var du himla pigg på att lyncha mig men imorgon vill du inte?
tja jag tror dessutom att du kan vara psykopten med något av av dina nick eftersom du är så orädd att bli avslöjad idag
hahaha
har ju redan angivit varför
Du svänger snabbt vet var min röst kommer hamna imorgon i alla fall, om jag överlever natten!
Man vet aldrig vad som händer! @Helium är en labil typ.jag tycker du kan anamma din senaste ide när du var ond och käka ett valfritt nick av dig själv
ja den kan ju för sjutton prata som Kalle Anka - min bästa teori ever !!!Man vet aldrig vad som händer! @Helium är en labil typ.
@Helium borde ha ätit upp dig för det!ja den kan ju för sjutton prata som Kalle Anka - min bästa teori ever !!!
@Helium borde ha ätit upp dig för det!