inte det?Den enda vi absolut inte ville käka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
inte det?Den enda vi absolut inte ville käka
Tack för den.Häxan förhäxar Derring-Do
Är ni säkra? Till och med jag hade lust att käka henne efter att ha läst ikapp vad som skrevs inatt.Den enda vi absolut inte ville käka
Är ni säkra? Till och med jag hade lust att käka henne efter att ha läst ikapp vad som skrevs inatt.
FörlåtHatten av till onda, himla snyggt spelat!
Till goda: Era nötter! Jag till och med strategiskt inleder med en riktig blahateori från det här nicket, och lägger en lite mer underbyggd röst med Batheart, just för att Batheart ska bli mindre misstänkt. Men nä, DEN teorin är ändå tydligen sämre än en katt ulvar åker buss.
Fyra röständringar hjälpte ju uppenbarligen inte heller. Så nä, vad gör man då? Jo, skriver ett inlägg som ska låta som att det skulle skrivits i lyan. Väntar tills det citeras innan man ändrar det, så det ska se ut som ett misstag, MEN ÄNDÅ SER FOLK BATHEART SOM MER MISSTÄNKT.
Fram till EFTER DL, då passar det att skrika ulv.
Hatten av till onda, himla snyggt spelat!
Till goda: Era nötter! Jag till och med strategiskt inleder med en riktig blahateori från det här nicket, och lägger en lite mer underbyggd röst med Batheart, just för att Batheart ska bli mindre misstänkt. Men nä, DEN teorin är ändå tydligen sämre än en katt ulvar åker buss.
Fyra röständringar hjälpte ju uppenbarligen inte heller. Så nä, vad gör man då? Jo, skriver ett inlägg som ska låta som att det skulle skrivits i lyan. Väntar tills det citeras innan man ändrar det, så det ska se ut som ett misstag, MEN ÄNDÅ SER FOLK BATHEART SOM MER MISSTÄNKT.
Är ni säkra? Till och med jag hade lust att käka henne efter att ha läst ikapp vad som skrevs inatt.
Tyckte synd om dig dåHatten av till onda, himla snyggt spelat!
Och jag har stört mig hela leken på att du kallat BoP för BuP Blunda utan att Peka?sedan är jag oerhört stolt över min kalle anka teori!
Första gången någonsin som jag drar i med en ren OT BuP teori på det viset
Jag med.Tyckte synd om dig då
Och jag har stört mig hela leken på att du kallat BoP för BuP Blunda utan att Peka?
Och jag har stört mig hela leken på att du kallat BoP för BuP Blunda utan att Peka?
precisOch jag har stört mig hela leken på att du kallat BoP för BuP Blunda utan att Peka?
Du ka få lite dispens. Eftersom jag röstade på dig i DL 2 också... Men jag TRODDE ju på min teori.tja du måste ju bara vara ond som röstade på mig i DL1 - vaVaVA??
mm Jag medDu ka få lite dispens. Eftersom jag röstade på dig i DL 2 också... Men jag TRODDE ju på min teori.
Fast det var ju ett fiffigt sätt att avslöja ditt dubbelnick (som om det behövdes )precis
haha nä det är nog telefonen som ändrat det egentligen och sedan har det hängt i