Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, så det andra drevet kändes enklare?Sorry jag vågade inte gå med i drevet .. det blev lite väl hetsigt där
KAN man hoppas att häxan prickat fårulven?
Så du valde att rösta på den som hade flest röster? Lena hade fler röster på sig än NiyamaSorry jag vågade inte gå med i drevet .. det blev lite väl hetsigt där
borde vara svårt iofs då det var inatt den skulle förhäxaKAN man hoppas att häxan prickat fårulven?
UPPDATERING!
Mörkret sänkte sig över staden. Och i skuggorna lurade en mystisk figur. Hade han en säck på ryggen? Eller var det en liemansdräkt? Kanske säkrast att hålla sig inomhus ikväll.
LenaH var Lärling
NattDL 08:00
Och återigen, hörrni. Förstår att det lätt trillar iväg i stridens hetta och allt. Men backa upp era teorier med påståenden! Det kan vara frustrerande när man inte får det gensvar man vill ha men det är ingen ursäkt att släppa teoriandet.
UPPDATERING!
Mörkret sänkte sig över staden. Och i skuggorna lurade en mystisk figur. Hade han en säck på ryggen? Eller var det en liemansdräkt? Kanske säkrast att hålla sig inomhus ikväll.
LenaH var Lärling
NattDL 08:00
Och återigen, hörrni. Förstår att det lätt trillar iväg i stridens hetta och allt. Men backa upp era teorier med påståenden! Det kan vara frustrerande när man inte får det gensvar man vill ha men det är ingen ursäkt att släppa teoriandet.
ja du jag bankade hårdare än jag brukarKäka mig nu....
Ja, jag ställer upp och käkar dig!Käka mig nu....
du är ju luden så det stänker - var jag fullkomligt övertygad om även innan detta inläggetHoppsan
Ja, jag ställer upp och käkar dig!
Om alla som har val att göra PM:ar sina val så kan vi köra NattDL 22:00. Men om inte alla har varit inne så gäller 08:00.Det är väl troligen 5-5 nu.. Det är långt till imorgon. Går det inte ha nattDL typ, snart?
du är ju luden så det stänker - var jag fullkomligt övertygad om även innan detta inlägget
Men grattis till att ha kollrat bort iaf två goda ( tror jag)
Rakade mig igår så kände mig inte så luden. Kan ha blivit förvirrad