Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan göra alla val annarsOm alla som har val att göra PM:ar sina val så kan vi köra NattDL 22:00. Men om inte alla har varit inne så gäller 08:00.
Låter det bra?
inte ge upp änMen vad faen
Niyama din ludna lilla..
Känner mig blåst, men som sagt; hatten av för onda för det är well played.
eller nån annanjag tycker ättlingen ska skydda sig själv
adress ulvarna
Mäh!Det blir ingen uppdatering ikväll, den kommer imorgon 08:00
tror de onda har ångest jag
tror de onda har ångest jag
då delar @Mirtai tronen med @Mammas som bästa beskyddare hittillsDet har jag också Jag var LL i en lek där ängeln (tror det kan ha varit Mammas men kan minnas fel) lyckades pricka in ulvarnas tänkta käk varje natt typ fyra nätter i rad, det var helt sinnes. Hon var mer eller mindre outad så hon skyddade sig själv flera nätter men inte alltid, och lyckades ändå, trots att hon skiftade, pricka in precis samma som lyan. Så tja mirakel kan ju ske. Även om oddsen ser rätt illa ut för goda.. Jag grämer mig lite över min lättlurade själ men å andra sidan är det nästan lite roligt när det görs så snyggt, det var verkligen skitsvårt denna DL som var!
eller så har den som har möjlighet att skydda inatt lite rävar bakom öronen medtror de onda har ångest jag
haha ja den glömmer jag aldrigJag vill bara påminna om den gången ulvarna hade två käk och jag hade två beskydd... Kommer du också ihåg den gången?
så jag är rätt säker på vilka som är onda och goda i leken- se tidigare inlägg och teorier
men å andra sidan är det nästan lite roligt när det görs så snyggt, det var verkligen skitsvårt denna DL som var!
tro fasen det !Det är jag också.
men du får stilpoäng för att faktiskt räcka upp tassen på dag 3 när det efterfrågasJag tyckte det var kul i alla fall förutom att jag höll på att kräkas av huvudvärk så jag hade svårt att orka svara på slutet.