Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vampyr som god? Vampyrer låter inte goda
Kan någon förklara detta dubbelnicksspel? @LenaH
Kan man sitta i lyan och samtidigt vara god?
eller ja det är väl egentligen ingen som vet ? Utom LL och sidekick @cirkus samt möjligen de som har två nick med i lekenNej, du har två goda eller två onda roller.
Förstår vad du menarVampyr som god? Vampyrer låter inte goda
Förlåt att jag missade att rösta, har migrän. Ska se om jag orkar läsa igenom leken ikväll, mår lite bättre nu. Annars får det komma imorgon om jag är kvar då!UPPDATERING!
Det var en vacker höstdag. Men någonting stämde inte. Det saknades något, eller någon.
Vampyren ser sig omkring på gatan. Det var flera dagar sedan han såg sin närmsta granne. Något lurt är på gång. Han drar på sig capen och beger sig ut för att leta reda på sin granne.
En liten flicka ser honom försvinna in på skogsstigen i slutet av gatan, det är det sista någon ser av honom. Varken Vampyren eller grannen återses på gatan igen.
Batheart lynchades och var Vampyr
Han drog med sig Artline som var Granne
Natt DL onsdag 08:00
Knuff på @petroleum och @bumpo skriv gärna vem ni hade valt att rösta på om ni hunnit i tid så att de andra har något att gå på
Förstår vad du menar
men enligt rollistan :
Vampyren (variant av Magiker)
Vampyren är ingen riktig vampyr. Men det är inget man talar högt om om man har livet kärt. Vampyren har gjort allt för att skapa sin image, till och med förkastat sitt gamla namn. Dessutom har hon satt in riktiga vampyrtänder och filar sina naglar spetsiga. Den som ger sig på vampyren kommer att bli varse att hon inte ger upp utan kamp.
Vampyren drar med sig någon när den dör. Om den lynchas lottas det bland de som röstade på denne. Om den käkas så lottas det bland ulvarna i lyan.
Jaha? Kan en leva eller måste båda dö? Kan man tro att Artline var batheart?
Gillar inte migränen, såklart...Förlåt att jag missade att rösta, har migrän. Ska se om jag orkar läsa igenom leken ikväll, mår lite bättre nu. Annars får det komma imorgon om jag är kvar då!
ett nick dör i taget eller hur @Blacksmithfarm ?Jaha? Kan en leva eller måste båda dö? Kan man tro att Artline var batheart?
Felpost
det kan alla som lyckas svara på det innan det ändrasOrättvist att moderatorerna kan se vad som stod här
ett nick dör i taget eller hur @Blacksmithfarm ?
Sedan kan Artline ha varit batheart om man utgår från att båda var goda . men att en lynchas/ käkas drar inte med sig det andra nicket i döden bara för det
Utan det var att det var just vampyren som lynchades som gjorde att det lottades bland de som röstade på den vilken som skulle åka med den ( enligt rollbeskrivningen)
Absolut, det var inte riktigt hela sanningen. Jag fick telefon samtidigt och behövde kolla när DL var för att be personen återkomma då och samtidigt sätta stopp för pladdret i luren.Jag känner viss fundersam över LenaH med , som faktiskt tog fel på helium och IWNMG i sitt röstinlägg
Det känns inte alls som vad LenaH brukar göra, den bortförklaringen ang dl-tiden känns inte heller helt 100, om man säger så , det var hela 20 minuter kvar till DL, kunde varit rimlig om det var lite tightare
Just det, jag hade tänkt ta upp @Hedinn s två märkliga felposter ikväll, bra att du påminde mig! Den första fick jag ingen förklaring till och den du citerar försvann i mängden.Orättvist att moderatorerna kan se vad som stod här
Ah, just den där hann jag ju citera men det var en till, eller hur?det kan alla som lyckas svara på det innan det ändras
Är det citerat så är det
det är rätt kul utifrån min enda erfarenhet på området ( hollywoodfruar )Men varför vill man vara två stycken känns jobbigt nog med en