Halloween Hollow (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så. Nu ligger alla barnen i sina sängar.

@LenaH ; du har en poäng i det. Jag om någon borde veta hur bra du är på att rösta ut dina ulvkollegor när du sitter i lyan ;)

@Giraffen ; märkte inte ens att jag la en andraröst förräns nu när jag såg röstlistan. Hade fullt upp med att motivera en röst innan DL.

@Hedinn ; svårt att bestämma dig ikväll? ;)

UPPDATERING!
Det var en vacker höstdag. Men någonting stämde inte. Det saknades något, eller någon.
Vampyren ser sig omkring på gatan. Det var flera dagar sedan han såg sin närmsta granne. Något lurt är på gång. Han drar på sig capen och beger sig ut för att leta reda på sin granne.

En liten flicka ser honom försvinna in på skogsstigen i slutet av gatan, det är det sista någon ser av honom. Varken Vampyren eller grannen återses på gatan igen.

Batheart lynchades och var Vampyr
Han drog med sig Artline som var Granne

147619861475479700_thumb.png

Natt DL onsdag 08:00

Knuff på @petroleum och @bumpo skriv gärna vem ni hade valt att rösta på om ni hunnit i tid så att de andra har något att gå på :)

UPPDATERING!
Det var en vacker höstdag. Men någonting stämde inte. Det saknades något, eller någon.
Vampyren ser sig omkring på gatan. Det var flera dagar sedan han såg sin närmsta granne. Något lurt är på gång. Han drar på sig capen och beger sig ut för att leta reda på sin granne.

En liten flicka ser honom försvinna in på skogsstigen i slutet av gatan, det är det sista någon ser av honom. Varken Vampyren eller grannen återses på gatan igen.

Batheart lynchades och var Vampyr
Han drog med sig Artline som var Granne

147619861475479700_thumb.png

Natt DL onsdag 08:00

Knuff på @petroleum och @bumpo skriv gärna vem ni hade valt att rösta på om ni hunnit i tid så att de andra har något att gå på :)
:cry:

Man kan verkligen kalla det karma :angel:

Hedinn ändrar röst (igen!)
Pga Lenis flera felaktigheter i ett inlägg, som (precis som Q4 skriver) kan tyda på slarvläsning.

Hedinn röstar på Lenis

Varför är det ulvigt att läsa larvigt eller blanda ihop? Som jag redan skrivit så är jag allmänt gravidvirrig så att det blir nån felskrivning får ni bara ta, eller är jag lätt att rösta på pga det- men då är man i mitt tycke inte intresserad av att få ut onda utan bara ute efter att hitta något att rösta på baraföratt och DET är i mina ögon mycket ulvigt.

Ingen vet vilka som har dubbelnick förutom LL ju , men man kan ju dra slutsatser av att det är 5 okända nick med när det annonseras i förväg att det går bra att delta med dubbla nick?;):)
tillägg
och det syns om man håller pekaren på avataren när de registrerade sig

a-ha! fiffigt. Tackar!

Tillägg ang Hedinns inlägg som jag börjat besvara ovan: Det är lite ironiskt att anse att läsa slarvigt är ulvigt, medan man ändrar röst vilket verkligen ansetts ulvigt många gånger. Särskilt med tanke på att mitt inlägg var tidigt i förloppet och det var således ingen ny info.

uhum
två goda ute i första dl
vampyren om något får man vara tacksam för att det var en granne och inte lösmynt spion eller lärling eller dennas ättling

Ska kolla lite mer på vilka som röstade på batheart, och visst jag reagerade med där så ska inte säga annat , men med tanke på att den enda rösten som inte räknades idag är fårulvens röst så tja OM fårulvens röst låg på just batheart så säger det mig att lenis nog borde vara god , och tvärsom att OM den låg på Lenis så ökar sannolikheten för att hon kan vara ond
Någon bör ha lite koll imorgon ( hoppas jag ) och kan sprida lite mer ljus över vad som egentligen hände idag:)

Samtidigt så känns det lite jobbigt att just vampyren drog med sig en god när även psykopaten kommer att göra det framöver
och eftersom vampyren garanterat dragit med sig en ulv om den käkats så misstänker jag att ulvarna är rätt ..... nöjda just nu :mad:

DL 1
18:33 Niyama röstar på Hedinn

(18:37 Heinn röstar på bumpo)
19:01 Itwasnotmeguys röstar på helium
19:12 batheart röstar på Itwasnotmeguys
19:14 Lenis röstar på Itwasnotmeguys
20:05 Habina röstar på Lenis

(20:09 Hedinn ändrar röst till Ferrari)
20:21 Artline röstar på Batheart
20:22 quarter4ever röstar på Lenis
20:22 Derring-Do röstar på Batheart
20:40 LenaH röstar på Batheart

(20:41 Hedinn ändrar röst till Lenis)
20:47 Hedinn ändrar röst till LenaH
20,48 Helium röstar på Habina
20.49 Ferrari röstar på LenaH
20.53 Batheart röstar på Hedinn
20,54 Fio röstar på batheart
20.58 Giraffen röstar på Ferrari

20.59 Hedinn ändrar röst till Lenis

petroleum och bumpo missar DL

DL 1
18:33 Niyama röstar på Hedinn

(18:37 Heinn röstar på bumpo)
19:01 Itwasnotmeguys röstar på helium
19:12 batheart röstar på Itwasnotmeguys
19:14 Lenis röstar på Itwasnotmeguys
20:05 Habina röstar på Lenis

(20:09 Hedinn ändrar röst till Ferrari)
20:21 Artline röstar på Batheart
20:22 quarter4ever röstar på Lenis
20:22 Derring-Do röstar på Batheart
20:40 LenaH röstar på Batheart

(20:41 Hedinn ändrar röst till Lenis)
20:47 Hedinn ändrar röst till LenaH
20,48 Helium röstar på Habina
20.49 Ferrari röstar på LenaH
20.53 Batheart röstar på Hedinn
20,54 Fio röstar på batheart
20.58 Giraffen röstar på Ferrari

20.59 Hedinn ändrar röst till Lenis

petroleum och bumpo missar DL
och så en kommentar
Alltså man kan ju undra om inte @Hedinn kunde tänka sig att bli lynchad just för att hon kanske är psykopaten?
Har nog aldrig sett henne så vankelmodig innan ?Och byta så pass frekvent bara så?
Varför nytt rekord i röständringar så pass iögonfallande?
Jag tycker det känns som att det KAN vara så , och OM det är så så vet hon ju dessutom vart fårulven lagt sin röst som inte räknas
Jag känner viss fundersam över LenaH med , som faktiskt tog fel på helium och IWNMG i sitt röstinlägg :confused::idea:
Det känns inte alls som vad LenaH brukar göra, den bortförklaringen ang dl-tiden känns inte heller helt 100, om man säger så , det var hela 20 minuter kvar till DL, kunde varit rimlig om det var lite tightare
Lenis är jag med fortsatt fundersam till även om jag vet precis vad gravidhjärna kan ställa till med .....
Men så här går tankarna just nu iaf - imorgon är en annan dag så det kan se annorlunda ut då - möjligen....

uhum
två goda ute i första dl
vampyren om något får man vara tacksam för att det var en granne och inte lösmynt spion eller lärling eller dennas ättling

Ska kolla lite mer på vilka som röstade på batheart, och visst jag reagerade med där så ska inte säga annat , men med tanke på att den enda rösten som inte räknades idag är fårulvens röst så tja OM fårulvens röst låg på just batheart så säger det mig att lenis nog borde vara god , och tvärsom att OM den låg på Lenis så ökar sannolikheten för att hon kan vara ond
Någon bör ha lite koll imorgon ( hoppas jag ) och kan sprida lite mer ljus över vad som egentligen hände idag:)

Samtidigt så känns det lite jobbigt att just vampyren drog med sig en god när även psykopaten kommer att göra det framöver
och eftersom vampyren garanterat dragit med sig en ulv om den käkats så misstänker jag att ulvarna är rätt ..... nöjda just nu :mad:
Just det vi har ju en spökväckare ! Och det vore ju lämpligt att denne kan väcka tex Batheart eller Artline så det finns även en dold extra god röst i leken framöver :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 109
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 441
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 638
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar