Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvättade bilen idag ! I vanlliga fall är den blåmettalic men när jag prayat på lite diesel på den blev den kolsvart då all tjära löstes upp .Jippi för svevias miljövänliga klister som dom använder vid beläggningsarbeten som inte tål vägsalt och stenbeläggningen lossnar så min nya bil ser ut som någon använt hagelbössan mot den .Så nu får dom göra om en sträcka på minnst 6 mil och turisterna får åka osaltad väg till sälen som nu är snorhal bitvis .Har testat olika avfettningar men det enda som tar skiten är diesel eller fotogen :rage:

Köpt en tv för 300 spänn som jag hämtar imorgon. Tur att jag har hund annars kommer jag bli fast inne!:angel:

Så sjukt glad över några nya vänner/kollegor jag har fått under hösten!:love: Det är faktiskt nästan så att jag blir lite tårögd! En av dem som kommit mig närmast är 40 och jag är 24!:love: Så otroligt roligt!

Teckande nytt elavtal idag och var så sen att jag vart fortsätta med mitt gamla men har 3 månaders uppsägning när jag ska byta .Har kollat runt lite men jag orkar inte ta tag i något så det händer inget .Hoppas jag snart mår bättre och får fart på huvudet igen !

Kanske ska kolla film i sängen i stället
Trött som fasen och sambon jobbar natt.
Dotra spelar spel hon.
Imorgon kanske vi ska spela nåt kul allihop

Sitter med ansiktsmask och fotmask framför Snowroller. Ska sova sen. Vi har fått gjort rätt mycket idag faktiskt.
Bäst var väl att cateringfirman lånade ut sin tårtställning för fyra tårtor helt gratis! :up: Ett jättefint i smidesjärn. :love:

Nej jag är inte ute sent för det löste sig ju... :D :grin:

Känner egentligen inte för att säga något här för då blir det väl ramaskri men jag lovar att det bara var huvudet som sa det, och att tankar inte alltid blir handlingar.
Men jag fick en panikattack när jag stod och gjorde mig iordning framför spegeln tidigare och tankarna sa att jag borde ta självmord pga min övervikt.
Jag vet att det inte är rationellt tänkande, att jag inte värderas kring mitt utseende och att det är insidan som räknas men jag fick riktig panik. Och en kram av min man men berättade inte varför jag fick en panikattack.

Skitdag.

Och innan någon undrar varför jag inte tar tag i det. Jag står sedan flera månader tillbaka i kö för att gå i KBT terapi mot min ätstörning som jag själv sökte att få gå. Det tar bara sin lilla tid, som med allt annat inom vården. Det gäller bara att vara stark tills hjälpen kommer. Och hjälpa sig själv så gott man förmår fram tills dess.

Och som total motsats till det här jag precis skrev så har jag precis käkat middag.
:heart

• Gilla
Reactions: MM
Buke är bäst, tack alla ni, nu gråter jag igen men av gladare sort :love: :heart
biteme_bigarmhug.gif

• Gilla
Reactions: MM
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix