Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
På lördag är det årets sista dag.

Just nu är morfar på akuten för andra gången denna vecka med hjärtarytmi.

Exakt hur dålig han är vet jag inte men det känns typ inte omöjligt att det blir trippelt bortfall av gamlingar det här året.

Borde kanske damma av en bil och åka ner imorgon.

Jag sitter och blänger på GPS-trackern och hoppas att katt:devil: verkligen tänker gå hem nu.

Han har gått 1 mil lite drygt i denna stund - men ser ut att vara på väg hemåt, några hundra meter bort är han

Sjukt häftig mojäng! Hade jag gärna haft på katten när det begav sig, för att se vad han hittade på. Misstänker att han mest stalkade närmaste kvarteren och åt upp sig hos snälla granntanter dock :angel:

Se det positiva ,nu kanske dom säljs för 50%

Nu är det officiellt ert fel om det rapporteras om en gravid galning som hysterishoppar Kinderkalendrar framöver..

Nu har bitchen snurrfian kommit fram, en förälder hörde av sig 18:30 idag och ville bara meddela att de inte kunde ta sitt arbetspass imorgon... :rage: Schemat kom ut för 9 dagar sedan och jag skickade ut ett påminings SMS idag. När jag förklarade att de fick försöka byta med en annan förälder eftersom det var sagt redan vid anmälan i oktober, med datum att varje barn behöver minst en anhörig som gör ett arbetspass. Sen försökte förälderna ifråga att gå på linjen " men andra har inte jobbat andra år" vilket för det första är fel, även om en del har försökt smita undan, men jag har jagat rätt på dem och för det andra så är är inte "andra har inte" inte ens ett giltigt skäl för mina barn att komma undan saker, så varför skulle jag låta vuxna komma undan med det? Sen är det kanske lite fel att tjafsa med mig som har arbetspass 13 h imorgon, och de gäller över ett 3h arbetsplats... Den senaste är nu att förälderna då hotar med att barnet inte kommer alls imorgon... De är alltså beredda att låta det gå ut över barnet... :down:

Är annars på konstigt humör, känner mig ensam och sviken av kompisar i största allmänhet. Vet inte om det har någon grund egentligen.

PS. Nu purrar ena katten väääldigt högt bredvid mig. :p

Känner egentligen inte för att säga något här för då blir det väl ramaskri men jag lovar att det bara var huvudet som sa det, och att tankar inte alltid blir handlingar.
Men jag fick en panikattack när jag stod och gjorde mig iordning framför spegeln tidigare och tankarna sa att jag borde ta självmord pga min övervikt.
Jag vet att det inte är rationellt tänkande, att jag inte värderas kring mitt utseende och att det är insidan som räknas men jag fick riktig panik. Och en kram av min man men berättade inte varför jag fick en panikattack.

Skitdag.

Och innan någon undrar varför jag inte tar tag i det. Jag står sedan flera månader tillbaka i kö för att gå i KBT terapi mot min ätstörning som jag själv sökte att få gå. Det tar bara sin lilla tid, som med allt annat inom vården. Det gäller bara att vara stark tills hjälpen kommer. Och hjälpa sig själv så gott man förmår fram tills dess.

Och som total motsats till det här jag precis skrev så har jag precis käkat middag.

*stor kram* :heart

• Gilla
Reactions: MM
På lördag är det årets sista dag.

Just nu är morfar på akuten för andra gången denna vecka med hjärtarytmi.

Exakt hur dålig han är vet jag inte men det känns typ inte omöjligt att det blir trippelt bortfall av gamlingar det här året.

Borde kanske damma av en bil och åka ner imorgon.

Så hemskt :( åk om du känner att du orkar :heart

Hjälpt kompisarna i butiken en stund och så planerade vi nyår.
Jobbigt att fira så långt hemifrån :D
Vi får gå hem strax efter 12 slaget då sambon ska jobba kl 07.
Sen är det bara lite drygt en vecka kvar innan jag börjar pendla för att jobba.
Vi kommer få boka in dejtkvällar hahhaaha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix