Finns det alltså kemisk, tillfällig kastrering eller vad?
Ja det är ganska nytt på katt. Samma sorts chip som på hund.
(nu går den jäkeln och gnäller här, men snart är det nog sliut med det)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det alltså kemisk, tillfällig kastrering eller vad?
jag gillar det INTE han letar efter tjejer
Han var ju försvunnen under hela hösten - 3 månader och 2 dagar. Han hade nog planerat att gå hem, men var strandad på en ö utan broförbindelse. Sen dess är det GPS och kastrationschip (som inte börjat verka än och då hoppas jag att han slutar vandra)
Kram.Känner egentligen inte för att säga något här för då blir det väl ramaskri men jag lovar att det bara var huvudet som sa det, och att tankar inte alltid blir handlingar.
Men jag fick en panikattack när jag stod och gjorde mig iordning framför spegeln tidigare och tankarna sa att jag borde ta självmord pga min övervikt.
Jag vet att det inte är rationellt tänkande, att jag inte värderas kring mitt utseende och att det är insidan som räknas men jag fick riktig panik. Och en kram av min man men berättade inte varför jag fick en panikattack.
Skitdag.
Och innan någon undrar varför jag inte tar tag i det. Jag står sedan flera månader tillbaka i kö för att gå i KBT terapi mot min ätstörning som jag själv sökte att få gå. Det tar bara sin lilla tid, som med allt annat inom vården. Det gäller bara att vara stark tills hjälpen kommer. Och hjälpa sig själv så gott man förmår fram tills dess.
Och som total motsats till det här jag precis skrev så har jag precis käkat middag.
nä inget allsSka du göra något kul också?
nä inget alls
Promenera går väl. Men inte för mkt då gnäller knät. Samma gäller bada.Kan du försöka planera in nåt du gillar efter ett av läkarbesöken? Bada, bio, promenera?
Det kan ge en kick och lite vardagslycka.
Min lilla ´julgran låter mina odjur bli - än så länge...Katt i julgran.
Ja helt klart får man detFår man slänga ut julgrejor,lysande slingor o julmaten nu?
Promenera går väl. Men inte för mkt då gnäller knät. Samma gäller bada.
Bio är lite svårt för mig, när jag har social fobi. Sist jag provade gå på bio, fick jag en panikattack där inne. Så det var bara att åka hem igen...
Någon som har koll på hur många grader det bör vara i en matkällare??
Dom där är knäppa, grannen har en och han låssas vara jätterädd för mig och gömmer sig under byrån i hallen men lagom som jag går förbi så springer han fram, "biter" mig i hälsenan-byxorna och sen turas vi om att jaga varann.ALLTSÅ denna Gick ut på kiss-promenad med tuggpinnen. Kaos alltså.