Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man behöver ställa en sminkrelaterad fråga på Åhléns och desperat letar efter ngn som inte ser ut som en clown eller en "glamourbloggare" och inser att en rysk äldre kvinna med 80-tals retro styling är den närmaste expediten
Känner egentligen inte för att säga något här för då blir det väl ramaskri men jag lovar att det bara var huvudet som sa det, och att tankar inte alltid blir handlingar.
Men jag fick en panikattack när jag stod och gjorde mig iordning framför spegeln tidigare och tankarna sa att jag borde ta självmord pga min övervikt.
Jag vet att det inte är rationellt tänkande, att jag inte värderas kring mitt utseende och att det är insidan som räknas men jag fick riktig panik. Och en kram av min man men berättade inte varför jag fick en panikattack.
Skitdag.
Och innan någon undrar varför jag inte tar tag i det. Jag står sedan flera månader tillbaka i kö för att gå i KBT terapi mot min ätstörning som jag själv sökte att få gå. Det tar bara sin lilla tid, som med allt annat inom vården. Det gäller bara att vara stark tills hjälpen kommer. Och hjälpa sig själv så gott man förmår fram tills dess.
Och som total motsats till det här jag precis skrev så har jag precis käkat middag.
La precis en ansiktsmask
Helrenovering är det bästa som finns. Man mår lite extra bra efter det faktiskt.Har varit på ansiktsbehandling, färgat bryn och fransar och har nu satt mig på en restaurang för att luncha lite med mig själv.
Känner egentligen inte för att säga något här för då blir det väl ramaskri men jag lovar att det bara var huvudet som sa det, och att tankar inte alltid blir handlingar.
Men jag fick en panikattack när jag stod och gjorde mig iordning framför spegeln tidigare och tankarna sa att jag borde ta självmord pga min övervikt.
Jag vet att det inte är rationellt tänkande, att jag inte värderas kring mitt utseende och att det är insidan som räknas men jag fick riktig panik. Och en kram av min man men berättade inte varför jag fick en panikattack.
Skitdag.
Och innan någon undrar varför jag inte tar tag i det. Jag står sedan flera månader tillbaka i kö för att gå i KBT terapi mot min ätstörning som jag själv sökte att få gå. Det tar bara sin lilla tid, som med allt annat inom vården. Det gäller bara att vara stark tills hjälpen kommer. Och hjälpa sig själv så gott man förmår fram tills dess.
Och som total motsats till det här jag precis skrev så har jag precis käkat middag.
Svält här med numera.Jag vägde mig idag. BIG MISSTAKE! Jag som tänkte att jag skulle ha den orangea klänningen på mig på 30-årsfest 6 januari. Svälten börjar nu.
Jag skulle ha rött läppstift en gång fick jag för mig och tänkte att här behövs experthjälp, knatade iväg till Åhlens city och hittade en fabulös kille vid Dior-disken som hjälpte mig med stor koncentration under en bra stund. Godammit, det är fortfarande det enda röda läppstift jag köper and me loves it Vågar inte tänka på hur det gått om jag fått 80-talsstuket
Jag köper alltid en kinder-adventskalender Bästa chokladen nästan ju!Jag själv överäter sån där Kinderäggschoklad man kan köpa i kulor i en påse. Alltså de är farligt goda