Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försökte koppla in min nya dataskärm men misstänker att jag fått fel adapter :banghead:
Så jag satte mig i soffan och surar över situationen och äter glass i väntan på att sambon kommer hem med bilen :angel:

När man behöver ställa en sminkrelaterad fråga på Åhléns och desperat letar efter ngn som inte ser ut som en clown eller en "glamourbloggare" och inser att en rysk äldre kvinna med 80-tals retro styling är den närmaste expediten :cautious:

När man behöver ställa en sminkrelaterad fråga på Åhléns och desperat letar efter ngn som inte ser ut som en clown eller en "glamourbloggare" och inser att en rysk äldre kvinna med 80-tals retro styling är den närmaste expediten :cautious:

Jag skulle ha rött läppstift en gång fick jag för mig och tänkte att här behövs experthjälp, knatade iväg till Åhlens city och hittade en fabulös kille vid Dior-disken som hjälpte mig med stor koncentration under en bra stund. Godammit, det är fortfarande det enda röda läppstift jag köper and me loves it :love: Vågar inte tänka på hur det gått om jag fått 80-talsstuket :laugh:

Ska ge mig på att tvätta mitt hår som är totalt hopplöst att tvätta :crazy:
Det blir verkligen bara blött i längderna men inte i hårbotten :confused: Kan stå i evigheter och spola, massera hårbotten osv men sedan när jag ska ha i schampot så är det ändå helt torrt. Det är nåt fel på mitt hår alltså.

Känner egentligen inte för att säga något här för då blir det väl ramaskri men jag lovar att det bara var huvudet som sa det, och att tankar inte alltid blir handlingar.
Men jag fick en panikattack när jag stod och gjorde mig iordning framför spegeln tidigare och tankarna sa att jag borde ta självmord pga min övervikt.
Jag vet att det inte är rationellt tänkande, att jag inte värderas kring mitt utseende och att det är insidan som räknas men jag fick riktig panik. Och en kram av min man men berättade inte varför jag fick en panikattack.

Skitdag.

Och innan någon undrar varför jag inte tar tag i det. Jag står sedan flera månader tillbaka i kö för att gå i KBT terapi mot min ätstörning som jag själv sökte att få gå. Det tar bara sin lilla tid, som med allt annat inom vården. Det gäller bara att vara stark tills hjälpen kommer. Och hjälpa sig själv så gott man förmår fram tills dess.

Och som total motsats till det här jag precis skrev så har jag precis käkat middag.

Känner egentligen inte för att säga något här för då blir det väl ramaskri men jag lovar att det bara var huvudet som sa det, och att tankar inte alltid blir handlingar.
Men jag fick en panikattack när jag stod och gjorde mig iordning framför spegeln tidigare och tankarna sa att jag borde ta självmord pga min övervikt.
Jag vet att det inte är rationellt tänkande, att jag inte värderas kring mitt utseende och att det är insidan som räknas men jag fick riktig panik. Och en kram av min man men berättade inte varför jag fick en panikattack.

Skitdag.

Och innan någon undrar varför jag inte tar tag i det. Jag står sedan flera månader tillbaka i kö för att gå i KBT terapi mot min ätstörning som jag själv sökte att få gå. Det tar bara sin lilla tid, som med allt annat inom vården. Det gäller bara att vara stark tills hjälpen kommer. Och hjälpa sig själv så gott man förmår fram tills dess.

Och som total motsats till det här jag precis skrev så har jag precis käkat middag.

Skitdag!

Du är bäst ändå :love:

• Gilla
Reactions: MM

Skitdag.

Stor kram till dig!

• Gilla
Reactions: MM
Jag vägde mig idag. BIG MISSTAKE! Jag som tänkte att jag skulle ha den orangea klänningen på mig på 30-årsfest 6 januari. Svälten börjar nu.

Jag sitter och blänger på GPS-trackern och hoppas att katt:devil: verkligen tänker gå hem nu.

Han har gått 1 mil lite drygt i denna stund - men ser ut att vara på väg hemåt, några hundra meter bort är han

Jag skulle ha rött läppstift en gång fick jag för mig och tänkte att här behövs experthjälp, knatade iväg till Åhlens city och hittade en fabulös kille vid Dior-disken som hjälpte mig med stor koncentration under en bra stund. Godammit, det är fortfarande det enda röda läppstift jag köper and me loves it :love: Vågar inte tänka på hur det gått om jag fått 80-talsstuket :laugh:

Åh! Jag träffade min manliga sminkguru på Åhléns city också, men på make up store:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
335
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar