Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och vilar någon minut. Redan varit i stallet och mockat och har en sockerkaka (första av de sex som behöver bakats) i ugnen.

Har varit på ansiktsbehandling, färgat bryn och fransar och har nu satt mig på en restaurang för att luncha lite med mig själv.
Sen hem och packa väskan, reser bort över nyår. Flyget går 8.30 imorgon bitti .. HUR TÄNKTE JAG?! :rage::nailbiting:

Stallet klart. Kaninerna är ute och skuttar.

Idag ska jag visa ponny för spekulant. Visst skulle du också sälja ponny @EmmaW ? Hur går det?
Jag letar foder värd åt min. Det går sådär. Antingen vill dom absolut ha fri tillgång på foder eller inget säkerhetstänk alls med barn och häst eller så bor som i andra änden på landet och jag vill ha henne lite närmare än 5 timmar bort.
Just nu ligger jag lite lågt eftersom andra hästen ska opereras.

Håller tummarna att det går bra idag!

Jag letar foder värd åt min. Det går sådär. Antingen vill dom absolut ha fri tillgång på foder eller inget säkerhetstänk alls med barn och häst eller så bor som i andra änden på landet och jag vill ha henne lite närmare än 5 timmar bort.
Just nu ligger jag lite lågt eftersom andra hästen ska opereras.

Håller tummarna att det går bra idag!
Har också haft folk som hört av sig hur långt bort som helst. En ville bli fodervärd - denne bodde 160 MIL ifrån mig :confused:

Jaha så blev man misshandlad och rånad mitt på blanka dan,,,,,,,,,av en tjej från Bosnien som var huvudet kortare än mig,,,,,,,inte alls bra för min image och dessutom fattas ytterligare en tand nu. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
386
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
335
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar