Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hoppas det går bra att visa ponnyn vad är det för ponny?Stallet klart. Kaninerna är ute och skuttar.
Idag ska jag visa ponny för spekulant. Visst skulle du också sälja ponny @EmmaW ? Hur går det?
En shettishoppas det går bra att visa ponnyn vad är det för ponny?
Jag letar foder värd åt min. Det går sådär. Antingen vill dom absolut ha fri tillgång på foder eller inget säkerhetstänk alls med barn och häst eller så bor som i andra änden på landet och jag vill ha henne lite närmare än 5 timmar bort.Stallet klart. Kaninerna är ute och skuttar.
Idag ska jag visa ponny för spekulant. Visst skulle du också sälja ponny @EmmaW ? Hur går det?
Har också haft folk som hört av sig hur långt bort som helst. En ville bli fodervärd - denne bodde 160 MIL ifrån migJag letar foder värd åt min. Det går sådär. Antingen vill dom absolut ha fri tillgång på foder eller inget säkerhetstänk alls med barn och häst eller så bor som i andra änden på landet och jag vill ha henne lite närmare än 5 timmar bort.
Just nu ligger jag lite lågt eftersom andra hästen ska opereras.
Håller tummarna att det går bra idag!
Nämen oj, vad hände? Hoppas att du är okej!Jaha så blev man misshandlad och rånad mitt på blanka dan,,,,,,,,,av en tjej från Bosnien som var huvudet kortare än mig,,,,,,,inte alls bra för min image och dessutom fattas ytterligare en tand nu.
Men vad i glödheta? Har folk inget vett alls?Jaha så blev man misshandlad och rånad mitt på blanka dan,,,,,,,,,av en tjej från Bosnien som var huvudet kortare än mig,,,,,,,inte alls bra för min image och dessutom fattas ytterligare en tand nu.