Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var vaken vid ett. Och nu har jag sett till att sambon inte svälter ihjäl under dagen. Kroppen förbereder sig på nattaktiv bebis eller nåt (den är väldigt nattaktiv nu iaf).

Blir plugg idag med, utan huvudvärk hoppas jag, effektivare så.

Vaken. Men hade planerat sova mer. Men då jag vaknade av att katterna roade sig med att fånga en mus för någon timme sedan tycker min kropp tydligen inte det är nödvändigt med mer sömn. :down: Jag hade tänkt sova tills det blir ljust.

Jag ska alldeles strax gå upp och ge mej ut i mörkret med pannlampa, hund och nya värstingbroddarna typ "kyckling med snökedjor". Inte bekvämt men effektivt och tyvärr nödvändigt.
God morgon allihop!

Det där med att ha en sambo som börjar kl 7 gör att man går upp tidigt iaf och äter frukost.
Men ska lägga mig en liten stund när han har åkt.
Om en och en halv vecka börjar jag jobba.

Åker buss med frukostmackan i väskan. Ensam passagerare idag också, jag undrar hur länge dom kommer att köra den här morgonturen när skolbarnen inte är med?

Vaken och intar kaffe. Vet inte om det här med sovmorgon är så himla bra :cautious: man hinner lixom helt plötsligt känna efter hur kroppen mår och den klagar en aningen....eller ganska mycket ....tur jag har en del att göra i dag så jag inte riktigt hinner känna efter mer :idea:

Vaknat av klockan, om inte den var ställd skulle jag nog sova någon timme till. Det är helt skrämmande så trött jag är nu. Men men, snart ska vi ut och rida i vackra vädret :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
387
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
335
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar