Är hon själv hemma?Om en liten stund ska jag köra hemåt. Dottern lovade imorse att hon skulle försöka sova när jag kom hem. Jag är skeptisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är hon själv hemma?Om en liten stund ska jag köra hemåt. Dottern lovade imorse att hon skulle försöka sova när jag kom hem. Jag är skeptisk
Är hon själv hemma?
Nu flyttade jag inte in i en hydda och började knarka, men när jag sa upp mig och flyttade ut på torpet undrade min mamma om jag verkligen åt tillräckligt med grönsaker.Fick en slags ingivelse att skita i allt. Säga upp mig från jobbet, sälja allt jag äger, hyra ut lägenheten och bara dra nånstans långt bortifan. Typ bo i en hydda och röka braj hela dagarna.
Min mamma tror att denna ingivelse beror på att jag är utarbetad och behöver semester dock
Bra att det känns bättre idag ändå, men tungt med katten
Fick en slags ingivelse att skita i allt. Säga upp mig från jobbet, sälja allt jag äger, hyra ut lägenheten och bara dra nånstans långt bortifan. Typ bo i en hydda och röka braj hela dagarna.
Min mamma tror att denna ingivelse beror på att jag är utarbetad och behöver semester dock
Nu flyttade jag inte in i en hydda och började knarka, men när jag sa upp mig och flyttade ut på torpet undrade min mamma om jag verkligen åt tillräckligt med grönsaker.
Jaaa, det är ju det. Jag har nog aldrig mått så bra nu som när jag är ledig och lever på mitt kapital. Men mitt kapital kommer ju inte finnas kvar ifall jag lever av det hela tiden.Hahaha!! I vintras när jag hängde runt i Karibien så träffade jag en snubbe som hette Bruno. Tänk en riktigt skönt rasta-kille. Vi hängde en del och han var mkt skeptisk till mitt leverne. Han fattade inte alls detta med att man jobbade och konsumerade. Är ju egentligen helt idiotiskt!