Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår bättre idag :up: underliggande ångest så där som det brukar vara efteråt där det känns som att hjärtat slår lite för snabbt.

Har även följt med till veterinären med en av föräldrarnas katter. Långt framskriden FORL :(

Dilemma. Jag är klar med ärenden. Jättehungrig och sugen på thai men det tar ju tid att få (dom öppnar nu kl 17..) så frågan är om jag ska åka hem å äta.. :meh:

Jag var helt duktig och lagade kyckliggryta med ris till middag. Första lagade middagen jag lagat själv på....ja, gud vet. Veckor i alla fall!!

Gick dessutom en långpromenad med en kompis och det var också duktigt. Nu sitter jag i soffan och slappar framför tv och öppen spis. Älskar mina öppna spisar!

Nehepp, jag kanske skulle ta och slänga på mig lite kläder så att jag inte kommer till grannen i morgonrock. Jag tror inte de skulle bli helt förvånade dock, sitter gärna ute på trappen i min älskade morgonrock vid alla möjliga och omöjliga tider på dygnet ;)

Börjat se fram emot nästa avsnitt i produktionen "stallägarens granne" :rofl: Kallas även "Hur mycket drama kan en 23-åring skapa" :D
Senaste avsnittet hette "elräkningen" och handlade om att grannen absolut fått fel elräkning eftersom den var så hög! Vattenfall hade minsann kopplat fel! Lite telsupport med en skrattande medarbetare på vattenfall och en test med "vilket hus slocknar när vi tar ur faserna" gav svaret att allt var som dt skulle.
Men kör man inte luftvärmepumpen för "det blir för dyrt" och istället kör de gamla elradiatorerna kanske det finns något att lära sig :angel:

Hysteriskt roligt! Gör det mig till en dålig människa? :sneaky::cautious:

Beställde filmpaketet från Cmore. Har dock inte fått någon bekräftelse. Samma visa som sist alltså... Suck.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
337
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar