Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Youghurt, halvtimmes promenad i solen - kallt... Cappuccino och smörgås, nu skumma igenom bukefalostrådar så kanske jag kan lyfta på ändan och ha lite disk(h)o-fever sen...

Jag hoppas ni läste noga - KANSKE!!!

Betyder oftast, undrar om jag ska lägga mig och räta ut ryggen en stund...

Läs - Oj, jag somnade visst - 2 timmar...

Hungrig. Men funderar om jag ska äta lunch ute idag. Har skrivit ut frakthandling så jag kan skicka ett paket, så ska iväg å lämna det nu, sen ska jag åka upp på stan. Dollarstore, Rusta, Apoteket och möjligen Globe bokhandel står på listan.
Ja just ja, och så åka till jobbet och lämna nyckeln :meh:

Sitter på jobbet och har typ inget att göra. Segt är bara förnamnet. Hoppas på att kunna gå tidigt så kanske man hinner träna klart innan alla är på gymmet.

På väg till Örebro och möta dottern
Sambon skulle varit med, men han fick jobba över första dagen på jobbet.
Så sen ska vi åka hem och fira minijulafton fast utan julmaten då.

Fyfan vad kasst jag mår... helvete också. Hälsan är verkligen going down. Var så dimmig att jag var nära att spontanshoppa en galen outfit för 15 lax men besinnade mig...

Men liksom livet hade varit en aning bättre i detta:

15625132_1465967103420902_7228879543459643392_n.jpg

Ehmmmm fick en feeling och köpte klänningen och scarfen som nyårsoutfit. Kom sen på att jag ska spendera nyår i Norrbottens inland med klädkod "underställ" :cautious::rofl:

Snart har jag lunch. Funderar på vad jag är sugen på. När jag hade kvällsturen förra veckan åt jag på BK och det kan tänkas fungera även idag,

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
337
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar