Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis!Håller med dig till viss del. Vet rätt många unga människor i glesbygd (främst) som verkar bli utbrända av att göra ingenting, men har gott om tid att typ shoppa på Ullared och ha en farm av diverse djur. Men jobba lite smått det funkar inte. Inte med något alls, helt otänkbart.
Samtidigt gnäller samma människor gärna på invandringen och att alla "tar deras jobb". Vilka jobb då? LOL på den liksom.
Tillägg: Typ samtliga av dessa anger på Facebook att de gått i citat "livets hårda skola". Hade inte rekommenderat denna studieform till någon utifrån utfallet
Det där måste vara nåt som går för när jag vaknade då var jag också liggande. Undrar om det är allvarligt?Varit vaken i två timmar. Har fortfarande inte kommit ur sängen.
För min del är det en tämligen angenäm åkomma som kallas semester.Det där måste vara nåt som går för när jag vaknade då var jag också liggande. Undrar om det är allvarligt?
Önskar någon plågsam och åinsam åkomma till folk som klär ut sina djur för det är "sött" .. såg just en film på en papegoja som någon satt en tomtekostym på, som en tratt över hela fågeln. Den kunde mao inte röra vingarna öht
Eller katter i kläder som de uppebarligen har svårt att röra sig i alt desperat försöker ta sig ur. Så människor som skrattar åt dem...
(Små saker som inte stör djuret stör jag mig inte på)
Funderar nu på att stänga dörren så att hen inte kommer åt sin tvätt...
Semester som i "semester" har jag aldrig haft, bara omväxlande jobb. När jag var löneanställd och firman stängde så jobbade jag vidare på nästa ställe bara. Fast jag har varit utomlands, ända till Røros i Norge.För min del är det en tämligen angenäm åkomma som kallas semester.