Haha borstade du lite väl hårt?
Till mitt försvar så har den varit jättelös i typ två veckor. Och det var faktiskt inte meningen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha borstade du lite väl hårt?
Jisses vad det blåser nu. Det viner bra runt knuten.
Hahahaha så jävla skön du är!
Till mitt försvar så har den varit jättelös i typ två veckor. Och det var faktiskt inte meningen!
All aboveBjuden på fester hela veckan.
Har bara tackat ja till en.... jag vill hellre sova är festa.
Betyder detta att jag är
- Gammal
- Förnuftig
- Tråkig
- Elak
- Bekväm
- Trött jämnt
- Hellre umgås ensam med särbon
- Knäpp
- Annat fel i kolan
Hundarna? Har du fått en julklappImorgon blir det inget morgonmys med särbon
Jag kan mysa med katterna eller hundarna men öh inte på samma sätt som med särbon
Hundarna? Har du fått en julklapp
All above
Jag tror jag går och lägger mig. Hästarna är fortfarande ute men de har två ligghallar att gå in i och nu känns det inte som läge att gå ut och börja mecka med dem. Jag hoppas de står inomhus och mår bra!
Natti tråden
Såg den bilden också idag.. Tycker det bara är osmakligt och ärligt talat, vad kommer hända för att folk skriver "amen" eller "" på fb Ärligt talat kommer det nog knappast ske ett mirakel. Ta och engagera er på riktigt har jag lust att skrivaHar börjat cirkulera fruktansvärda bilder på facebook på sjuka och skadade barn med texten "skriv amen eller få 25 års olycka" Vidriga bilder verkligen, nu sist på ett spädbarn som låg i en vattenpöl på gatan Mest chockerande är att folk från min klass gått på det och kommenterat. Och vi går en vårdutbildning! Måste säga att jag tappade en hel del respekt för den personen när jag såg det. Hur fan kan man använda foton på utsatta barn för likes och kommentarer? Jag blir illamående
Det är fruktansvärt osmakligt!Såg den bilden också idag.. Tycker det bara är osmakligt och ärligt talat, vad kommer hända för att folk skriver "amen" eller "" på fb Ärligt talat kommer det nog knappast ske ett mirakel. Ta och engagera er på riktigt har jag lust att skriva