Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag insåg precis att med nyåret som ligger bakom hörnet så innebär det att diverse medlemsavgifter ska betalas. På rak arm är det väl åtminstone 4 föreningar som jag tänkte vara medlem i.

Hemma efter besöket hos mamma. Tog en omväg hem för att peta in en pokemon på två gym och samla några meter till äggen. Snacka om jag blev förvånad när jag skulle åka hem från mamma, öppnade dörren och det snöar för fullt O_o Typ ett par cm blötsnö hade kommit på de två timmar jag var där.
Nu ska jag städa i skafferiet.

Jag tror jag går och lägger mig. Hästarna är fortfarande ute men de har två ligghallar att gå in i och nu känns det inte som läge att gå ut och börja mecka med dem. Jag hoppas de står inomhus och mår bra!
Natti tråden :)

Jag ligger i sängen med laptopen och väntar på att sömnen ska infinna sig inför jobbdag imorgon, kan dock gå lite segt då jag sov till 12:30 idag. :angel: Tidigare under kvällen var vi hos min mamma med min bror och hans familj. Hade julklappsspel och jag fick en jättefin skärbräda i något som känns som och liknar vit marmor. :love:

Har börjat cirkulera fruktansvärda bilder på facebook på sjuka och skadade barn med texten "skriv amen eller få 25 års olycka" Vidriga bilder verkligen, nu sist på ett spädbarn som låg i en vattenpöl på gatan :cry: Mest chockerande är att folk från min klass gått på det och kommenterat. Och vi går en vårdutbildning! :crazy: Måste säga att jag tappade en hel del respekt för den personen när jag såg det. Hur fan kan man använda foton på utsatta barn för likes och kommentarer? Jag blir illamående

Har börjat cirkulera fruktansvärda bilder på facebook på sjuka och skadade barn med texten "skriv amen eller få 25 års olycka" Vidriga bilder verkligen, nu sist på ett spädbarn som låg i en vattenpöl på gatan :cry: Mest chockerande är att folk från min klass gått på det och kommenterat. Och vi går en vårdutbildning! :crazy: Måste säga att jag tappade en hel del respekt för den personen när jag såg det. Hur fan kan man använda foton på utsatta barn för likes och kommentarer? Jag blir illamående
Såg den bilden också idag.. Tycker det bara är osmakligt och ärligt talat, vad kommer hända för att folk skriver "amen" eller ":heart" på fb :meh: Ärligt talat kommer det nog knappast ske ett mirakel. Ta och engagera er på riktigt har jag lust att skriva :banghead:

Lagt ut lite mer grejer i min mellandagsrea. Sitter och funderar om jag ska beställa en vinyl-skrivare. Det verkar så roligt och man hade ju kunnat piffa till mössor, tygkassar osv med den.

Såg den bilden också idag.. Tycker det bara är osmakligt och ärligt talat, vad kommer hända för att folk skriver "amen" eller ":heart" på fb :meh: Ärligt talat kommer det nog knappast ske ett mirakel. Ta och engagera er på riktigt har jag lust att skriva :banghead:
Det är fruktansvärt osmakligt!
Riktigt vidrigt. Precis, det gör ingen som helst skillnad överhuvudtaget att skriva något på fb. Gör något vettigt istället som faktiskt påverkar på riktigt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
387
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
335
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar