Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick för mig att ta en nattlig joggingrunda. Hittade direkt ett mycket(!) bättre tempo än förra gången och allt kändes helt fantastiskt bra. Det kändes lite som att jag hade kunnat springa hela natten utan problem :p
Nu efter att ha stretchat och duschat så kollade jag på google maps hur lång runda det blev. Förra rundan var ca 5,5km om jag inte minns tokigt och efter det var jag trött. Den här rundan var 8,2km! och jag är inte trött! Tänk vad mycket det hjälper att hitta ett bra tempo :p Det är ju helt galet att jag klarar av att jogga så långt.

Lite less på magen.
Ska sova lite till och sen se om lite havregrynsgröt kan få den på bättre humör.

Dagen i övrigt ska ägnas åt svenska 2 och varför ett urval av texter kan visas härröra från en viss epok. Kan inte ens skylla på att jag behöver städa istället :meh:

Har haft vansinneskurrig kisse på/bredvid mig hela natten :love: :love:

Hon har verkligen blommat upp sedan jag fick lov att ta bort Tassa. Jag är ledsen både för att Missia inte känt att hon kunnat vara kurrig med oss tidigare men också för att jag saknar Tassa så :cry: :cry:
:heart

Jag saknar min kurriga katt till vansinne. Ingen av dom nya katterna har valt mig som sin. :(

Vaknade i ottan (fortfarande med huvudvärk) och har kommit "så långt" som att jag i af har fått på mig sockar och trosor, så fn tassar jag omkring halvnaken och viker tvätt, sippar te och funderar på om det är nödvändigt att klä på mig mer och göra mig allmänt lite mänsklig idag :cautious:

Känns som tveksamt just nu, fast å andra sidan lär det vara en aning onice att gå så lättklädd och hämta posten sen när den kommer :nailbiting: Kanske lite fel årstid för det :idea::angel:

Fördelen/nackdelen med att bo ute i spenaten där ingen ser en. Dilemmat: klä sig eller inte :D

Dricker te och har fått en irriterande "sårskorpa" i näsan, som gör svinont så fort jag snyter mig. Inte lätt när näsan blir täppt av förkylningen, dilemma detta, men teet är gott i alla fall. :up: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
390
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
337
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar