Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår bättre idag :up: underliggande ångest så där som det brukar vara efteråt där det känns som att hjärtat slår lite för snabbt.

Har även följt med till veterinären med en av föräldrarnas katter. Långt framskriden FORL :(

Bra att det känns bättre idag ändå, men tungt med katten :(

Har huvudvärk och självklart låter grannarna som en jävla skenande buffelhjord.

Pappa har dessutom diabetes.

Nä om man går och lägger sig kanske man vaknar på rätt sida imorgon :)

Nu är jag ännu mer frysen efter att ha vart på vinden å grejat en bra stund. Dels packa in de produkter jag har hemma i den där garderoben jag å mamma satte upp för nån vecka sen, och så behövde jag kolla vad jag ska ha med mig på loppisen på torsdag. Ska hämta lite mer saker hos mamma imorgon. Orkade inte åka dit idag. Nu ska jag försöka röja lite mer, så jag kan dammsuga imorgon.

Jaha,där tog dagens arbete slut efter att jag satt tapetkniven i vä tumme och gjort om min vita trappa till en rödprickig :banghead:

42 minuter har jag bara suttit i soffan och blängt på allt jag behöver städa undan. En spark i arslet hade ju vart bra :angel::cautious:

Testat Sinoclear mot min magiska bihåleinflammation. Känns som hjärnan imploderat.
Annars mest besviken på uteblivet oväder och ett fröjdefullt Ikeabesök utan relationskris trots lunchrusning. Vad innebär detta för vår relation? Har vi nått ett nytt stadie? Ska vi börja tillbringa tid på shoppingcenter utanför innerstaden? Veckohandla?

Hemkommen från stallet och behöver egentligen diska, ska på kurs imorrn.
Råkade visst ta lite längre tid i stallet än jag trodde. :o
Gör dig nog gott - disken rymmer inte, och sällan nån tar den ifrån en. Har väntat sen oktober på att nån ska diska men det ända som hänt är att skatorna rivit runt i matlådeburkarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
391
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 074
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
337
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?