Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dom där är knäppa, grannen har en och han låssas vara jätterädd för mig och gömmer sig under byrån i hallen men lagom som jag går förbi så springer han fram, "biter" mig i hälsenan-byxorna och sen turas vi om att jaga varann. :D
Hans matte bara suckar. :laugh:

Denna är kvarterets big boss mama. En gång kissade en rottis på sig av skräck när hon jagade den i hundrastgården :p Oftast nöjer hon sig med att glo surt omkring sig med sitt skelande öga och då kryper de andra hundarna efter husväggarna :rofl:

Blev lång dag, hämtad vid 10 och strax efter fyra var jag hemma. Sen har jag vart till mormor och hämtat lite loppissaker. Jävligt frysen, det är ju för fasiken kallt ute. Ska nog ta ett bad, sen värma på den halvan av pizzan som blev över från igår.

Denna är kvarterets big boss mama. En gång kissade en rottis på sig av skräck när hon jagade den i hundrastgården :p Oftast nöjer hon sig med att glo surt omkring sig med sitt skelande öga och då kryper de andra hundarna efter husväggarna :rofl:
Grannens är likadan, jag brukar garva och säga "jag tror kisse är sur" när han fräser åt folk och fä. Det egot borde man ha. :D

Grannens är likadan, jag brukar garva och säga "jag tror kisse är sur" när han fräser åt folk och fä. Det egot borde man ha. :D

Denna skäller aldrig, men har sett henne morra nån gång åt grannens ettriga terrier. Övriga fyrbeningar vet sin plats direkt hon blänger :rofl: Alltså egot är enormt :rofl:

Då måste du tala om för KP vad du vill göra. Affärer är ju fett trist. Åk och bada. Bio mitt på dagen är ofta rätt folktomt. Åk dit du vill och titta! Men kom ut och iväg.
Blir bara springa runt i affärer med henne. Bio kan inte hon för att, hon inte kan sitta så länge. Men sitta och köra runt i en bil går bra...:sneaky:
Och affärer är inget bra för min "shoppomani" heller.

Denna skäller aldrig, men har sett henne morra nån gång åt grannens ettriga terrier. Övriga fyrbeningar vet sin plats direkt hon blänger :rofl: Alltså egot är enormt :rofl:
Grannens är bjäbbig när nån kommer men skäller sällan annars. Mitt ego är hur stort som helst när det gäller stora djur som hästar, kossor, tjurar mm. och det är alltid skitkul att ställa till lite bus ihop med dom, dom vet var dom har mig och jag var jag har dom, en känsla som inte kan beskrivas och vissa har den medfödd, det är inget man kan lära sig för det bara finns där speciellt i kontakt med nötter.

Blir bara springa runt i affärer med henne. Bio kan inte hon för att, hon inte kan sitta så länge. Men sitta och köra runt i en bil går bra...:sneaky:
Och affärer är inget bra för min "shoppomani" heller.

Det är skillnad på att köra och sitta i en stol still i två timmar.

Men oavsett så är det nog lämpligare med en utomstående person.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
335
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar