Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sov 1,5 timme på soffan, funderade på om det var värt en prick att dissa träningen. Åkte och tränade, åkte hem och duschade. Åt knäckebröd och nu ska jag sova några timmar. Helt död, hoppas jag inte håller på att bli sjuk :/

Usch jag har tvättid hela dagen imorgon, bara det att jag ska vara på loppisen kl 9. Blir till att gå upp vid 7 för att börja tvätta då :wtf: Har massa tvätt så kan inte vänta till kvällen heller.

Jag fryser och nyser. Vill inte bli sjuk men det verkar barka iväg åt det hållet. Tror jag ska göra mig lite varm choklad och sen hoppa i säng.

Inte för att vara sådan men går han alltså lös ute nu utan en verkande kastrering? Eller menar du att det inte påverkat hans vandringslust men att han är infertil?

Ja han går lös ute utan verkande kastrering för tillfället.
Jag hoppas att chippet börjar verka snart och att han slutar vandra (och gnälla och pinka inne)

Alltså jäkla @tornblomma ! Du har gjort mig sugen på att resa till Tel Aviv. Jag som 2017 inte skulle resa mer än Mexiko, Norge alternativt Andorra, Paris samt möjligen en liten solresa till Cypern :sneaky:

Du skulle älska det!! Jag tänkte försöka klämma in minst två resor dit nästa år. Juni (om det inte hinner bli för hett) och förmodligen slutet på oktober. Var där i skiftet oktober/november nu och det var typ 35 grader i skuggan. Juni var varmare. Upp till 40 är uthärdligt om man är nära havet dvs i Tel Aviv men det var mindre trevligt inåt landet..

Fan. Måste upp 06 och kan ej sova. Trodde jag smorde läpparna med decubal men det var tydligen kortisonsalva. Känns mindre angenämt nu... :meh::nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17