Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slog just in en födelsedagspresent till mamma när jag nås av nyheten att skådespelerskan Debbie Reynolds har dött, bara en dag efter sin dotter Carrie Fisher. :cry:

2016 har verkligen varit ett vedervärdigt år för Old Hollywood-communityt.

Fy så sorgligt :cry:

Jag blev verkligen ledsen när Carrie Fisher gick bort, prinsessan Leia var ju en av de första kvinnliga karaktärerna som inte var något mähä eller enbart ögongodis. Annars var ju kvinnoporträtten i de filmer man växte upp med (jag är ju -73:a) inte mycket att hänga i julgranen :meh:

Sovit hela tio timmar och känner mig mer död än levande och kroppen är ond :cautious:
Men nu är kaffet klart, sen ut och släppa ut hästar och lämna bilen hos bilmeck! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar