Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig som en bov... hade kurrig kisse på magen men jag var VERKLIGEN tvungen att gå upp och gå på toa :(

:D Hårbollen har matte väl dresserad som kudde, har jag fått en katt på magen rör jag mig inte när jag sover (med ryggvärk som följd :cautious:).
Jag har tydligen inte legat tillräckligt stilla i natt för jag hittade klösmärken på benet i morse.
Nu sitter jag ensam på jobbet och undrar om det inte kommer att bli ljust alls idag. Och om jag kommer att få nån fikarast.

Är det något som utlöste detta nu?:(
Det är lite spänt i stallet inför nyår och hästens op sen i januari då jag behöver ha box till mina och människan som står i dom just nu skulle ha flyttat till jul men blir tydligen kvar och jag har ingen aning om hur planen ligger och jag inbillar mig att HV är sur över något. Det kanske inte alls är så, dom kanske bara har mycket just nu.... ingen aning men genast kommer rädslan för att stå bostadslös för att jag är "krånglig". Jag tror rädslan är obefogad men den är ändå väldigt påträngande och verklig. Jag skulle vilja veta planen för nyår men det bästa är kanske att bara ge lite space just nu.

Det är lite spänt i stallet inför nyår och hästens op sen i januari då jag behöver ha box till mina och människan som står i dom just nu skulle ha flyttat till jul men blir tydligen kvar och jag har ingen aning om hur planen ligger och jag inbillar mig att HV är sur över något. Det kanske inte alls är så, dom kanske bara har mycket just nu.... ingen aning men genast kommer rädslan för att stå bostadslös för att jag är "krånglig". Jag tror rädslan är obefogad men den är ändå väldigt påträngande och verklig. Jag skulle vilja veta planen för nyår men det bästa är kanske att bara ge lite space just nu.
Kram på dig!:heart

Ja han går lös ute utan verkande kastrering för tillfället.
Jag hoppas att chippet börjar verka snart och att han slutar vandra (och gnälla och pinka inne)

Själv hoppas jag innerligt han inte gör någon hemlös katthona på smällen som föder en kull ute och bidrar till vårt enorma problem med hemlösa katter som jag och andra eldsjälar försöker hjälpa. Så, slutrantat!

*kl*

Sitter på jobbet och väntar på att datorn ska startas om. Kommer luncha med en kollega jag inte träffat på ett tag som efter kämpande och med risk för hälsa slutat ta mediciner och lyckats bli gravid. Måste gratta henne!:)

Det tycker jag är fullt rimligt att få reda på, tror inte de tar illa upp för en fråga. Jag tror inte du kommer bli bostadslös, ofta när man tror att folk är sura är det man själv som övertolkar då man mår dåligt. Been there, done that! ;)

@EmmaW

Såhär:

Elizabeth II, född Elizabeth Alexandra Mary 21 april1926 i Mayfair, London, är statsöverhuvud för sexton självständiga stater och deras besittningar, Engelska kyrkans högsta beskyddare (Supreme Governor) samt Samväldets symboliska överhuvud. Hon är bosatt i Storbritannien och är även drottning av Antigua och Barbuda, Australien, Bahamas, Barbados, Belize, Grenada, Jamaica, Kanada, Nya Zeeland, Papua Nya Guinea, Saint Christopher och Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent och Grenadinerna, Salomonöarna och Tuvalu.

Var i hela friden ligger Tuvalu? Vad finns där?
Sen grottar man vidare och häpp har hjärnan lugnat ner sig. Då kan du rationellt tänka ut lösningar och prata med stallägare mm. Behövs det, kolla upp Berbuda också.

Precis ätit upp vår frukost. Kollar samtidigt på alpint och har hunnit prata med jobbets PA. De ville att jag kom in en timme tidigare imorgon på övertid. Helt okej för mig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar