Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
lagt ut min första annons på blocket :nailbiting:
Men det känns som läge att sälja det där plogbladet till fyrhjulingen vi aldrig använt och numera inte har någon fyrhjuling till ;) Så det sedvanliga "vad i helskotta ska jag begära för det" men har lagt mig på lite under halva priset mot ett nytt, så får vi se.

Fick världens halsbränna i morse så jag spydde på bussen till jobbet. Så det var bara att hoppa av och ta nästa buss hem igen. Väl hemma somnade jag på sofflocket och sov där i några timmar. Åt frukost först kl 11
Har avbokat KPn

Söta knaskatt :D
Vi tricktränar lite och nu har hon börjat säga till när hon vill träna. Då puttar hon på mig och går och sätter sig nedanför hyllan där godiset står. Så eg säger hon väl till att hon vill ha godis, men det får hon bara när vi tränar :up:

Pga en missbedömning från min sida har jag tagit för lite medicin de senaste tre dagarna. Placebo eller ej, jag har känt av det rejält framförallt idag. Nu har jag dock hämtat mer medicin och intagit full dos idag så nu hoppas jag det vänder igen.

Dags att dra på stallkläderna och åka till stallet. Inget av BARNEN vill följa med idag. Så jag får väl umgås med mig själv.

Var på en väginspektionsrunda idag ! Sommartid kan man knappt ta sig fram med stövlar här och om några veckor kommer timmerbilar att köra hä
IMG_20161229_091555.jpg
[/URL][/IMG]r !
IMG_20161229_091555.jpg
IMG_20161229_091025.jpg

tolksele har fått jobb igen :bow: (tänkte skriva nytt jobb men tillbaka till gamla stället där jag var innan flytten) och börjar 2/1 :banana:
Tårtbotten nummer fyra är i ugnen och nu ska jag leta recept på mousse utan gelatin.
Det finns vegetarisk gelatin om det är orsaken till att du vill undvika gelatin.

Och, grattis till jobbet. :D

Alvedon och kaffe får mig att överleva dagen (jag s-k-a äta middag senare, jag lovar) och jag ser ut som en jävla hamster efter gårdagens tandutdragning men nu har iallafall bedövningen släppt men det tog mååånga timmar. Garanterat till häst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve