Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute på en lugn skrittrunda i knappa timmen. Skönt för både oss och hästar. Grannbarnet har legat i feber i veckan men kände sig tillräckligt frisk för att rida idag :up:
Nu ska jag trycka i mig lite nudlar innan det bär av för att ta ett tågmöte i Forsheda.

Kollar tv medan dotra surfar på mobilen, sambon sover och jag väntar på att det ska bli dags att börja med salladen.
Har varit en seg dag men imorgon blir det fullt upp

:banana:
Vi kom på att vi inte behövde 3 som jobbade i morgon. Frågade en som vi vet hade barnpassningsbekymmer först. Men hon hade fixat det då kom jag på att jag kunde vara hemma, (den andra ville inte. )Så jag fick en extra dag ledigt :bump::bump:
En oplanerad ledig dag är fantastisk trevligt.

Vad har du för telefon? På Samsung heter den funktionen stör ej.
Det beror på vilken modell man har. Jag har det på jobbtelefonen, inte min privata. Den sistnämnda har jag inte lyckats ställa in så den inte stör, så typ allt är avstängt och jag glömmer att slå på saker när jag är vaken. Båda är Samsung.

Men så trist :(
Det är en av anledningarna till att jag inte står på bordsloppisar, jag pallar inte om det blir dött :down:
Ja det var väldigt trist. Dåligt annonserat också dessutom.
Det skulle pågå till kl 5, men vi började packa ihop vid fyra. Inte lönt att vara kvar när det ändå inte är folk.

kl
Min försäljning blev 580 kr, 480 i vinst då mina bord kostade 100 kr. Så är väl okej, men hade ju kunnat vara bättre! Lämnade 3 kassar med saker till en av loppisbutikerna här i byn annan jag åkte hem, sånt jag släpat på fram å tillbaka några vändor, plus ett gäng tråkiga pussel jag fått (har inte byggt dom) och som jag inte vet om dom är kompletta eller inte. Så blev ju mindre saker hem skönt nog, men det är ändå så det räcker å blir över att släpa dom upp 4 trappor till vinden :p :wtf:
Nu ska jag fortsätta tvätta och försöka fixa mat, nästan magknip pga hunger :meh:

Yrar runt på jobbet och är så himla stressad över att jag inte vet hur HV tänkt sig med hästarna på nyår. Inte ett ord om mockningen heller :cautious:

Ja det var väldigt trist. Dåligt annonserat också dessutom.
Det skulle pågå till kl 5, men vi började packa ihop vid fyra. Inte lönt att vara kvar när det ändå inte är folk.

kl
Min försäljning blev 580 kr, 480 i vinst då mina bord kostade 100 kr. Så är väl okej, men hade ju kunnat vara bättre! Lämnade 3 kassar med saker till en av loppisbutikerna här i byn annan jag åkte hem, sånt jag släpat på fram å tillbaka några vändor, plus ett gäng tråkiga pussel jag fått (har inte byggt dom) och som jag inte vet om dom är kompletta eller inte. Så blev ju mindre saker hem skönt nog, men det är ändå så det räcker å blir över att släpa dom upp 4 trappor till vinden :p :wtf:
Nu ska jag fortsätta tvätta och försöka fixa mat, nästan magknip pga hunger :meh:
Ja sist jag var på en loppis nån annan skötte var annonseringen inte mycket att ha.
Fick sålt så det täckte bordet och inte mer
Idag är det ju ganska lätt att annonsera tack vare Facebook med

Ja sist jag var på en loppis nån annan skötte var annonseringen inte mycket att ha.
Fick sålt så det täckte bordet och inte mer
Idag är det ju ganska lätt att annonsera tack vare Facebook med
Ja men eller hur. Nu var det Biblioteket som var arrangörer, men platsen var i Folkets Hus... Det fanns inte ens en skylt utanför med loppis på. En av de som hade bord var upp till bibblan och frågade om varför det inte var en gatupratare eller nått men enligt dom var det F.H som var ansvariga för det... Slutade med att "vi" tog och skrev å vanligt a4 och tejpade fast på den gatupratare som stod utanför och gjorde reklam för barnbion som var under dagen... :banghead:

Åh, jag sitter nu och lyssnar på detta och blir grymt sugen på att ta upp pianospelandet igen:

Tittade lite på blocket efter piano och hittade en keyboard, som inte väger någonting och inte kostar skjortan heller. Nu ska jag bara laga bilen, köpa ny mobil och köpa soffa innan jag kan köpa pianot.
Har bestämt mig att det blir ett Roland, de har fantastiskt ljud och jag har spelat på ett sådant tidigare. :love::love:
FP-30_BK_gal.jpg

Sovit typ 2 h uppdelat i kvartar inatt. Inte jättepigg idag..
Väntar nu på att sambon och fd granne ska komma med vår torktumlare som varit kvar på förra stället. Den vi haft nu tillfälligt luktar lite märkligt.
Hunden kommer INTE bli glad att se fd grannen.
Han var hundvakt en gång. Han är jättebra. Men han tog henne från hennes hem och matte. Sen dess avskyr hon honom!
3 kg hat..

Borde gå ner i tvättstugan och hänga upp den färdiga tvätten. Men jag lagar mat så det får bli efteråt. Blir Indian Tikka Masala. Det var nått erbjudande, Knorr har gjort nått "färdigt" kit med gryddor, ris sås osv, som man fick gratis om man köpte kycklingfilé, så var tvungen testa.

Ja men eller hur. Nu var det Biblioteket som var arrangörer, men platsen var i Folkets Hus... Det fanns inte ens en skylt utanför med loppis på. En av de som hade bord var upp till bibblan och frågade om varför det inte var en gatupratare eller nått men enligt dom var det F.H som var ansvariga för det... Slutade med att "vi" tog och skrev å vanligt a4 och tejpade fast på den gatupratare som stod utanför och gjorde reklam för barnbion som var under dagen... :banghead:
Det var ju dåligt arrangerat då.
Bättre lycka nästa gång :)

Sitter och lipar för att jag är så trött och att allt känns så hopplöst. Läser strategier för att hantera fatigue, och såklart innebär det att prioritera bort saker för att försöka få ork. Men jag har redan prioriterat bort det mesta redan, jag orkar inte planera in två saker på samma dag (exempelvis plugga ELLER vara social) sedan fler år. Hoppas att jag kanske kommer kunna få testa medicinering som kan hjälpa lite, men gissar på att det kanske kommer vara ett ganska stort projekt att få det... och jag blir utmattad av bara tanken.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 070
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve