Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tolksele har fått jobb igen (tänkte skriva nytt jobb men tillbaka till gamla stället där jag var innan flytten) och börjar 2/1
Grattis.
Det måste jag kolla om jag får till på min, vore ju smidigt
Det beror på vilken modell man har. Jag har det på jobbtelefonen, inte min privata. Den sistnämnda har jag inte lyckats ställa in så den inte stör, så typ allt är avstängt och jag glömmer att slå på saker när jag är vaken. Båda är Samsung.Vad har du för telefon? På Samsung heter den funktionen stör ej.
Det är en app där du ställer in hur länge det ska vara tyst och så slår den på ljudet igen.Vad är det?
Men så tristHungrig fryser och törstig. 1.5 timme kvar innan det stänger och det är helt dött på loppisen. Vi är hela 4 st som står och säljer...
Ja det var väldigt trist. Dåligt annonserat också dessutom.Men så trist
Det är en av anledningarna till att jag inte står på bordsloppisar, jag pallar inte om det blir dött
Yrar runt på jobbet och är så himla stressad över att jag inte vet hur HV tänkt sig med hästarna på nyår. Inte ett ord om mockningen heller
Ja sist jag var på en loppis nån annan skötte var annonseringen inte mycket att ha.Ja det var väldigt trist. Dåligt annonserat också dessutom.
Det skulle pågå till kl 5, men vi började packa ihop vid fyra. Inte lönt att vara kvar när det ändå inte är folk.
kl
Min försäljning blev 580 kr, 480 i vinst då mina bord kostade 100 kr. Så är väl okej, men hade ju kunnat vara bättre! Lämnade 3 kassar med saker till en av loppisbutikerna här i byn annan jag åkte hem, sånt jag släpat på fram å tillbaka några vändor, plus ett gäng tråkiga pussel jag fått (har inte byggt dom) och som jag inte vet om dom är kompletta eller inte. Så blev ju mindre saker hem skönt nog, men det är ändå så det räcker å blir över att släpa dom upp 4 trappor till vinden
Nu ska jag fortsätta tvätta och försöka fixa mat, nästan magknip pga hunger
Ja men eller hur. Nu var det Biblioteket som var arrangörer, men platsen var i Folkets Hus... Det fanns inte ens en skylt utanför med loppis på. En av de som hade bord var upp till bibblan och frågade om varför det inte var en gatupratare eller nått men enligt dom var det F.H som var ansvariga för det... Slutade med att "vi" tog och skrev å vanligt a4 och tejpade fast på den gatupratare som stod utanför och gjorde reklam för barnbion som var under dagen...Ja sist jag var på en loppis nån annan skötte var annonseringen inte mycket att ha.
Fick sålt så det täckte bordet och inte mer
Idag är det ju ganska lätt att annonsera tack vare Facebook med
Det var ju dåligt arrangerat då.Ja men eller hur. Nu var det Biblioteket som var arrangörer, men platsen var i Folkets Hus... Det fanns inte ens en skylt utanför med loppis på. En av de som hade bord var upp till bibblan och frågade om varför det inte var en gatupratare eller nått men enligt dom var det F.H som var ansvariga för det... Slutade med att "vi" tog och skrev å vanligt a4 och tejpade fast på den gatupratare som stod utanför och gjorde reklam för barnbion som var under dagen...