Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sitter och lipar för att jag är så trött och att allt känns så hopplöst. Läser strategier för att hantera fatigue, och såklart innebär det att prioritera bort saker för att försöka få ork. Men jag har redan prioriterat bort det mesta redan, jag orkar inte planera in två saker på samma dag (exempelvis plugga ELLER vara social) sedan fler år. Hoppas att jag kanske kommer kunna få testa medicinering som kan hjälpa lite, men gissar på att det kanske kommer vara ett ganska stort projekt att få det... och jag blir utmattad av bara tanken.
Hoppas du kan få testa medicin. Jag vet hur det är med sån trötthet. Man blir helt desperat.
De vet att du inte har några fysiska problem?
För mig var det sköldkörtel och diverse matallergier som störde utöver whiplash och fibromyalgi.
Jag fick ingen hjälp i Sverige. Men utomlands hittade man direkt problem och medicinerade.
Oavsett: jag förstår dig och känner med dig. Hoppas du får hjälp!
Middagen intagen. Men jag är fortfarande hungrig så ska nog ta lite till. Var detta som blev middag.
Vet hur det är, hoppas det löser sig smidigtFick ett tack nu på sms. Tror jag väntar med det andra till i morgon. Dom har ju lovat att fixa det och jag orkar inte få panik över nåt nu i kväll på jobbet.
Andas och jobbar vidare.....
Avskyr när jag har såna här katastrofdagar!
Den var inte så god. Men jag är kinkig när det gäller mat såMiddagen intagen. Men jag är fortfarande hungrig så ska nog ta lite till. Var detta som blev middag.
Det beror på vilken modell man har. Jag har det på jobbtelefonen, inte min privata. Den sistnämnda har jag inte lyckats ställa in så den inte stör, så typ allt är avstängt och jag glömmer att slå på saker när jag är vaken. Båda är Samsung.
Sitter och lipar för att jag är så trött och att allt känns så hopplöst. Läser strategier för att hantera fatigue, och såklart innebär det att prioritera bort saker för att försöka få ork. Men jag har redan prioriterat bort det mesta redan, jag orkar inte planera in två saker på samma dag (exempelvis plugga ELLER vara social) sedan fler år. Hoppas att jag kanske kommer kunna få testa medicinering som kan hjälpa lite, men gissar på att det kanske kommer vara ett ganska stort projekt att få det... och jag blir utmattad av bara tanken.
Jo jag tyckte den var helt okej! Det är inget jag lagar i vanliga fall så vet inte hur det "ska" smaka Och inte stark Det ska vara 1 msk matlagningsgrädde i, så om du känner dig osäker går det säkert utmärkt att slänga i en extra skvätt gräddeVar den god? Stark? Räkna med att jag är som ett litet barn när det gäller starkt, medium för andra får jag lite lätt panik av
Det lät ju braDet är en app där du ställer in hur länge det ska vara tyst och så slår den på ljudet igen.