Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
@EmmaBovary det är mitt "fel" att han sökte vård för det (jag hotade med att ta prov på långtidssockret om han inte fixade det på vårdcentralen innan jul.) Det var extremt högt så jag tvingade honom att söka vård för det :)

Jag vet att det är irrationellt att vara rädd att han ska vara arg, men är det ändå.

@EmmaBovary det är mitt "fel" att han sökte vård för det (jag hotade med att ta prov på långtidssockret om han inte fixade det på vårdcentralen innan jul.) Det var extremt högt så jag tvingade honom att söka vård för det :)

Jag vet att det är irrationellt att vara rädd att han ska vara arg, men är det ändå.

Man kan ju kanske vara lite irrationellt arg i ett sådant läge också, men du har ju alla gånger gjort rätt sak! Imponerande när någon får iväg någon till vården när det behövts! :bow:

@EmmaBovary okej jag fick ju ta det där provet på annandagen. Tur man är lite van och kan ta med hjälp av en kudde och ett köksbord :p men ändå, gillar inte att komma med dåliga nyheter och att göra människor jag älskar ledsna :(

Fatigue är hjärntrötthet. Hjärntrötthet kan man få pga många olika orsaker som stroke, cancer, utbrändhet, MS, Fibromyalgi, hjärnskador mm

Mot fatigue kan man få centralstimulerande mediciner som tex Amfetamin.
För min hjärna är totalt avstängd. Minnet funkar inte, sömnen är kass, känns som om hjärnan alltid är i luddigt moln av ingenting.
Livet går, jag pratar och gör mig förstådd men jag kopplar inte hur.
Känns som om hjärnan behöver en reboot av sig själv.

Ätit sallad och är proppmätt fortfarande.
Ska ta en kaffe och sen lägga mig och kolla tv i sängen.
Sambon jobbar natt i natt med.
Imorgon ska vi till Lindesberg och handla och sen fira nyår hos kompisarna

För min hjärna är totalt avstängd. Minnet funkar inte, sömnen är kass, känns som om hjärnan alltid är i luddigt moln av ingenting.
Livet går, jag pratar och gör mig förstådd men jag kopplar inte hur.
Känns som om hjärnan behöver en reboot av sig själv.

Du har väl varit utbränd om jag minns rätt?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
385
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
331
Senast: Seaside
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix